Obavijest o prestanku dvojnog iskazivanja cijena
Poštovani,
obavještavamo Vas da će se od 1.siječnja 2024. cijene i novčani iznosi iskazivati samo u eurima, na temelju prestanka zakonske obveze dvojnog iskazivanja cijena i novčanih iznosa u eurima i kunama za klijente – potrošače:
- u Tarifi naknada;
- u izvješću o stanju i prometu na transakcijskom računu – početno i završno stanje računa te iznos prekoračenja;
- kod iskazivanja stanja računa i iznosa prekoračenja ili raspoloživog stanja u prikazu o računu putem usluge On-line bankarstva;
- na bankomatu pri isplati gotovog novca na ponuđenim predefiniranim iznosima na zaslonu te kod upita u stanje računa;
- u godišnjoj obavijesti o stanju kredita;
- u godišnjoj obavijesti o stanju depozita;
- u računima za naknade i kamate;
- u informativnim dokumentima o naknadama (FID obrasci);
- u informacijama (cijene i novčani iskazi vrijednosti) za potrošače kao male ulagatelje koji su korisnici investicijskih i pomoćnih usluga;
- u izvješću o stanju na skrbničkom računu te
- u ostalim dokumentima koji su dostupni klijentima-potrošačima.
Izmjene stupaju na snagu s 1.1.2024.
Vaša Podravska banka
31.12.2023.
Obavijest o novim kamatnim stopama za turističke kredite
Poštovani,
Obavještavamo klijente Banke da od 21.12.2023. na snagu stupaju nove kamatne stope. Izmijenjene su kamatne stope na turističke kredite.
Nove kamatne stope pogledajte na slijedećem linku: LINK
Vaša POBA
18.12.2023.
Obavijest o promjeni Općih uvjeta poslovanja za poslove skrbništva
Poštovani,
Obavještavamo Vas da su na stranicama Banke objavljeni novi Opći uvjeti poslovanja za skrbništvo. U novim Općim uvjetima nema značajnih izmjena za klijente, riječ je o izvršenim nomotehničkim korekcijama teksta u odnosu na prethodnu verziju Općih uvjeta.
Novi uvjeti su dostupni na linku i stupaju na snagu s 18.12.2023.
Vaša Podravska banka
18.12.2023.
Obavijest o promjeni Općih uvjeta poslovanja po SEPA izravnom terećenju za primatelje plaćanja i Terminskog plana od 30.11.2023.
Poštovani,
Podravska banka d.d. više ne sudjeluje u SDD B2B shemi (izvršenje SEPA izravnih terećenja sa računa poslovnih subjekata) te smo zbog navedenog izmijenili Opće uvjete SEPA izravna plaćanja za primatelje plaćanja te ukinuli Opće uvjete poslovanja po SEPA izravnom terećenju za poslovne subjekte.
Uslijed izmjena Terminskog plana u EuroNKS-u usvojene su i izmjene Terminskog plana primitka i izvršenja platnih transakcija Podravske banke d.d. koje se odnose na:
– Točka 1.2.1. Prekogranični PT u eurima – EURONKS. Umjesto dosadašnjih 13,30 sati (papirnati ili elektronični nalog) biti će 13,00 sati
– Točka 8. Sepa izravna terećenja: Platitelj je dužan osigurati sredstva na računu najkasnije do 7:30 sati umjesto dosadašnjih 8:00 sati na definirani dan izvršenja – Prekogranični SDD.
Kao i do sada, sve nužne informacije možete dobiti na našoj internet stranici: www.poba.hr, putem Info centra na broj telefona 072 20 20 20 ili na [email protected], gdje ćemo rado odgovoriti na sve Vaše upite.
Vaša POBA
30.11.2023.
Privremena nedostupnost bankomata u Požegi, Kutjevu i Pleternici
Poštovani,
obavještavamo Vas da će u subotu, 28.10.2023. u periodu 7-15 sati, zbog radova na elektroenergetskoj mreži biti povremeni prekidi u radu bankomata na lokacijama:
- Republike Hrvatske 1b, Požega (poslovnica)
- Matije Gupca 1, Požega
- Ivana Šveara 4, Pleternica (poslovnica)
- Kralja Tomislava 2, Kutjevo (poslovnica)
- Osječka ulica 107, Požega (bolnica)
Zahvaljujemo na razumijevanju.
Vaša POBA
25.10.2023.
Obavijest o radnom vremenu poslovnica Požega
Poštovani,
obavještavamo vas da poslovnica Požega u subotu dana 28.10.2023. godine neće raditi, radi izvođenja električarskih radova u poslovnici.
Podsjećamo kako svoje bankarske aktivnosti možete obaviti putem online aplikacija POBAgo mobilnog bankarstva i POBAklik internetskog bankarstva, koje vam stoje na raspolaganju.
Kao i do sada, sve nužne informacije možete dobiti na našoj internet stranici: www.poba.hr, putem Info centra na broj telefona 072 20 20 20 ili na [email protected], gdje ćemo rado odgovoriti na sve Vaše upite.
Vaša POBA
25.10.2023.
Obavijest o promjeni naknada u poslovanju s poslovnim subjektima
Poštovani,
obavještavamo vas da će od 1.11.2023. na snazi biti izmijenjene naknade za usluge platnog prometa u poslovanju s poslovnim subjektima koji se primjenjuju na postojeće i nove ugovorne odnose klijenta i Podravske banke.
Glavne izmjene odnose se na promjenu visine naknada dijela usluga, promjenu naziva naknada i tarifnih stavaka, odnosno na transakcije gotovinskih uplata i isplata po poslovnim računima, koje su sada razdvojene na novčanice i kovani novac.
Novi cjenik pogledajte na slijedećem linku: LINK
Vaša POBA
16.10.2023.
Obavijest o novim kamatnim stopama za poslovne subjekte od 16.10.2023.
Poštovani,
Obavještavamo klijente Banke da od 16.10.2023. na snagu stupaju nove kamatne stope za poslovne subjekte.
Nove kamatne stope pogledajte na slijedećem linku: LINK
Vaša POBA
Obavijest o novim kamatnim stopama za građane od 16.10.2023.
Poštovani,
Obavještavamo klijente Banke da od 16.10.2023. na snagu stupaju nove kamatne stope za građane.
Nove kamatne stope pogledajte na slijedećem linku: LINK
Vaša POBA
Obavijest o novim kamatnim stopama na oročene depozite od 16.10.2023.
Poštovani,
Obavještavamo klijente Banke da od 16.10.2023. na snagu stupaju nove kamatne stope na oročene depozite u EUR.
Nove kamatne stope pogledajte na slijedećem linku: LINK
Vaša POBA
Obavijest o novoj funkcionalnosti mTokena
Poštovani,
obavještavamo Vas kako će od 02.10.2023. biti dostupna opcija PUSH autorizacije kartičnih transakcija na internetu.
Opciju će moći koristiti klijenti koji imaju aktiviranu posljednju verziju mTokena 2.0.0. (novi mToken).
Moguća su dva načina autorizacije kartičnih transakcija putem interneta:
1. Unos tajne riječi uz primitak SMS zaporke (dosadašnji način autorizacije plaćanja na internetu);
2. Novi proces autorizacije PUSH notifikacijom na mobitel na kojem je aktiviran novi mToken.
Ukoliko koristite staru aplikaciju mToken, a želite koristiti novu funkcionalnost mToken aplikacije, možete nas kontaktirati na broj telefona 072 20 20 20 ili na e-mail [email protected].
Vaša POBA
Najava izmjena Odluke o tarifi naknada u poslovanju s građanima od 2. listopada 2023. godine
Poštovani,
Obavještavamo vas da će od 02. listopada 2023. godine u primjeni biti izmijenjena Odluka o tarifi naknada u poslovanju s građanima.
Izmjene se odnose na:
- za korisnike sa statusom učenika ne primjenjuju se naknade po tarifnom stavku 1.4.2.4.1. – Vođenje multivalutnog transakcijskog računa; stavku 3.1. -Korištenje i održavanje POBAklik; stavku 3.6. – Korištenje i održavanje POBAgo mobilnog bankarstva; stavku 2.1.1.7 -Izrada ili zamjena Mastercard kartice za građane vlasniku računa ili opunomoćeniku i stavku 2.1.1.8. – Tiskanje PIN omotnice
- Paket usluga tekućeg računa POBAPOP za studente do 27 godina starosti više ne sadrži dodatnu uslugu Osiguranja od nezgode za studente.
Vaša POBA
Obavijest o novim kamatnim stopama
Poštovani,
Obavještavamo klijente Banke da od 1.8.2023. na snagu stupaju nove kamatne stope.
Od 01.08.2023. kamatna stopa na dopušteno prekoračenje iznosi 5,6% godišnje.
Nove kamatne stope pogledajte na slijedećem linku: LINK
Vaša POBA
Obavijest o izmjenama u poslovanju s građanima od 17.07.2023.
Poštovani,
Obavijest o izmjenama u poslovanju s građanima
Od 17.srpnja 2023. godine u primjeni će biti izmijenjene kamatne stope kod kredita građana. Izmjena kamatnih stopa odnosi se na Odluku:
- o odobravanju stambenih kredita
- za podmirenje kreditnih obveza u drugim bankama
- o odobravanju Energo stambenih kredita iz ponude banke
- o odobravanju hipotekarnih kredita fizičkim osobama
- o kreditu za stambene zgrade
Važeće kamatne stope dostupne su na slijedećem linku.
Vaša POBA
Obavijest o izmjenama općih uvjeta za izdavanje i korištenje MasterCard Standard i Gold kartice
Poštovani,
Izmjene u Općim uvjetima za izdavanje i korištenje Mastercard Standard i Gold kartice odnose se na:
- način obavještavanja klijenata o promjeni naknada
- proces obrade i financijskih knjiženja povrata, storna i uplata na kreditne kartice te
- uvođenje kanala direktnog bankarstva putem kojeg je moguće transakciju podijeliti na rate.
Vaša POBA
Obavijest o izmjenama u poslovanju s građanima
Poštovani,
Zbog uvođenja proizvoda Dopuštenog prekoračenja po tekućem računu i POBArate LIMIT-a izmijenjeni i dopunjeni su Opći uvjeti poslovanja po transakcijskim računima i obavljanju platnih i ostalih usluga za građane u točkama 13. i 14. koji stupaju na snagu 30. lipnja 2023. godine.
Osim navedenih izmjena, izvršena su manja nomotehnička usklađenja (ispravci i dopune) u odnosu na ranije objavljeni tekst.
Opći uvjeti dostupni su u poslovnicama Banke te na internetskoj stranici www.poba.hr.
Vaša POBA
Obavijest o radnom vremenu poslovnice Požega od 03.07.2023.
Poštovani,
Poslovnica Požega mijenja radno vrijeme i sa strankama će uredovati:
Uredno radno vrijeme s klijentima:
pon, sri.čet.i pet 8,00-16,00 utorak 9,00-17,00
Radno vrijeme zaposlenika – šalter (retail i corporate)
I smjena : pon, sri.čet.i pet 7,45-15.45 utorak 8.45-16.45
II smjena : pon, sri.čet.i pet 8,15-16.15 utorak 9.15-17.15
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaša POBA.
Uvođenje dopuštenog prekoračenja
Poštovani,
od 30.06.2023. u ponudu uvodimo dopušteno prekoračenje te ćete umjesto usluge prešutno prihvaćenog prekoračenja moći ugovoriti dopušteno prekoračenje u bilo kojoj poslovnici Banke. Više informacija pronađite u dokumentu ovdje.
Vaša POBA
Obavijest o radnom vremenu poslovnica Koprivnica i Požega
Poštovani,
Poslovnice Koprivnica i Požega mijenjaju radno vrijeme i sa strankama će uredovati:
Poslovnica Koprivnica: od 05.06.2023.
Uredno radno vrijeme s klijentima:
pon, uto.čet.i pet 8,00-16,00 srijeda 8,00-17,00
Radno vrijeme zaposlenika – šalter (retail i corporate)
I smjena : pon, uto.čet.i pet 7,45-15.45 srijeda 7.45-15.45
II smjena : pon, uto.čet.i pet 8,15-16.15 srijeda 9.15-17.15
Poslovnica Požega: o3.07.2023.
Uredno radno vrijeme s klijentima:
pon, sri.čet.i pet 8,00-16,00 utorak 9,00-17,00
Radno vrijeme zaposlenika – šalter (retail i corporate)
I smjena : pon, sri.čet.i pet 7,45-15.45 utorak 8.45-16.45
II smjena : pon, sri.čet.i pet 8,15-16.15 utorak 9.15-17.15
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaš POBA.
Nova aplikacija POBA mToken
Poštovani,
Obavještavamo vas kako je na Play Store (Android) i AppStore (iOS) postavljena nova aplikacija POBA mToken. Nova aplikacija mToken i dalje služi kao autentifikacijsko sredstvo za prijavu u POBAklik internetsko bankarstvo, te autorizaciju naloga za plaćanje. Prijava u aplikaciju je moguća PIN-om ili biometrijom. Novost je poboljšana funkcionalnost 3D Secure-a za vjerodostojniju autorizaciju kartičnih transakcija kod kupovine na internetu.
Upute za migraciju postojećih korisnika sa starog na novi mToken, aktivaciju za nove korisnike kao i sadržaj i opcije aplikacije te korištenje 3D Secure funkcionalnosti, na engleskom i hrvatskom jeziku, za Android i iOS, postavljene su na web stranicu Banke. Za dodatna pitanja stojimo na raspolaganju putem telefona na broj 072 20 20 20 ili e-maila [email protected]
Vaša POBA
Obavijest korisnicima o nedostupnosti bankomata, POBAklik, POBAgo i eBroker usluga 6.5.2023.
Poštovani,
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik, POBAgo i eBroker usluga u vremenu od 22:00 u subotu 6.5.2023. do 6:00 u nedjelju 07.05.2023. U navedenom periodu bankomati također neće biti u funkciji, zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaša POBA
Obavijest o novim kamatnim stopama
Poštovani,
Obavještavamo klijente Banke da od 24.4.2023. na snagu stupaju nove kamatne stope.
Nove kamatne stope pogledajte na slijedećem linku: LINK
Vaša POBA
Obavijest o izvršavanju međubankovnih transakcija na Veliki petak
Poštovani,
uvođenjem eura kao službene valute Republike Hrvatske sva međubankovna plaćanja u eurima izvršavaju se i namiruju u platnom sustavu TARGET Europske središnje banke, odnosno u TARGET-HR komponenti sustava TARGET kojom upravlja Hrvatska narodna banka. TARGET-HR je platni sustav preko kojega Hrvatska narodna banka vodi račune banaka i u kojem se izvršavaju i namiruju platne transakcije u eurima (nacionalne i prekogranične) između svih banaka europodručja u realnom vremenu na bruto načelu (engl. Real Time Gross Settlement), i to u svrhu provođenja plaćanja samih banaka i njihovih klijenata, plaćanja u svrhu provođenja monetarne politike EU-a i monetarnih operacija HNB-a, opskrbe banaka gotovim novcem, transakcija povezanih sa sudjelovanjem na tržištu kapitala, transakcija konačne namire drugih platnih sustava i drugih platnih transakcija.
Platni sustav TARGET-HR otvoren je za provođenje plaćanja svaki radni dan u skladu s Odlukom o pravilima rada sustava TARGET-HR, a zatvoren je na sljedeće dane:
- siječnja (Nova godina)
- Veliki petak
- Uskrsni ponedjeljak
- svibnja (Praznik rada)
- prosinca (Božić)
- prosinca (prvi dan po Božiću, Sveti Stjepan).
S obzirom na to da je Veliki petak radni dan u Republici Hrvatskoj, ali istodobno neradni dan platnog sustava TARGET-HR, skrećemo pozornost na to da se na dan Velikog petka, 7. travnja 2023. neće moći izvršavati plaćanja između računa koji se vode u različitim bankama (međubankovna plaćanja kod kojih platitelj vodi račun u jednoj, a primatelj plaćanja u drugoj banci).
Navedeno neće imati nikakvog utjecaja na izvršenje plaćanja između računa koji se vode u istoj banci, kao što neće imati ni utjecaja na plaćanja platnim karticama i podizanje gotovine na bankomatima. Dakle, građani će na Veliki petak moći bez problema podizati gotovinu na bankomatima i plaćati platnim karticama.
Za sva pitanja i nejasnoće stojimo Vam na raspolaganju pozivom na broj 072 20 20 20
Vaša POBA
OPREZ: Phishing kampanja na klijente Podravske banke
Poštovani,
nekoliko naših klijenata je dobilo lažnu e-mail poruku o navodnom ažuriranju, odnosno ‘produljenju’ POBAklik internet bankarstva. Napominjemo da Podravska banka nije slala niti šalje takve ili slične e-mailove svojim klijentima. U slučaju da ste primiti ovakav e-mail, odmah ga izbrišite i nikako nemojte otvarati poveznicu!
Prijavljene poruke dolaze sa e-mail adrese [email protected] – ista nije službena adresa Podravke banke. Službena e-mail adresa Podravske banke glasi: [email protected]
Ukoliko primite e-mail sumnjivog sadržaja:
- provjerite e-mail adresu pošiljatelja (Podravska banka koristi isključivo domenu @poba.hr)
- provjerite sa svojim bankarom je li banka slala ikakve obavijesti
- nikada ne otvarajte poveznice za koje niste u potpunosti sigurni
- nikada ne upisujte svoje tajne podatke (serijski broj tokena, jednokratnu zaporku, broj kartice, PIN) na linkove koje dobijete putem elektroničke pošte
- sumnjive poruke odmah izbrišite
Za sva pitanja i nejasnoće stojimo Vam na raspolaganju pozivom na broj 072 20 20 20
Vaša POBA
Obavijest o zatvaranju poslovnice u Križevcima
Poštovani,
obavještavamo Vas da Podravska banka, s ciljem optimizacije poslovne mreže, prestaje s poslovanjem u poslovnici Križevci, na adresi I. Z. Dijankovečkog 2, Križevci, s 31. ožujkom 2023. godine.
Pozivamo Vas da nastavite svoje poslovanje s nama, u bilo kojoj od poslovnica Podravske banke gdje smo Vam i dalje na raspolaganju sa svim našim uslugama. Popis svih poslovnica možete pronaći na poveznici: www.poba.hr/poslovna-mreza
Naše usluge su Vam dostupne i putem digitalnih kanala – uslugom internetskog i mobilnog bankarstva, kojom raspolažete sredstvima na svom računu putem osobnog računala ili mobilnog telefona 24 sata dnevno.
Isto tako, Mastercard debit i Maestro karticom transakcijskog računa građana možete podizati gotovinu na bankomatima MBNet mreže banaka bez naknade. MBNet mreža sastoji se od 13 banaka (Erste, Agram banka…) i broji preko 900 bankomata. Detaljan popis banaka koje sudjeluju u MBNet mreži pogledajte na www.poba.hr/poslovna-mreza.
Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte na broj Info centra 072 20 20 20. Sa zadovoljstvom ćemo odgovoriti na sva Vaša pitanja.
Još jednom Vam zahvaljujemo na povjerenju i suradnji, te se nadamo da ćemo i dalje ostati dijelom Vašeg financijskog poslovanja.
Vaša POBA
Obavijest o novom cijeniku usluga 16.2.2023.
Poštovani,
Obavještavamo klijente Banke da od 16.2.2023. na snagu stupaju novi cjenici.
Novi cjenik za građane pogledajte na slijedećem linku: LINK
Vaša POBA
Obavijest korisnicima o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga 31.1.2023.
Poštovani,
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga danas 31.1.2023. u vremenu od 19:30 do 21:00 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga 30.1.2023.
Poštovani,
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga danas 30.1.2023. u vremenu od 20:00 do 22:00 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaša POBA
Obavijest o novim kamatnim stopama
Poštovani,
Obavještavamo klijente Banke da od 24.1.2023. na snagu stupaju nove kamatne stope i cjenici.
Nove kamatne stope i cjenike pogledajte na slijedećem linku: LINK
Vaša POBA
Obavijest korisnicima o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga 17.1.2023.
Poštovani,
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga danas 17.1.2023. u vremenu od 21:00 do 23:00 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga 9.1.2023.
Poštovani,
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga danas 9.1.2023. u vremenu od 20:00 do 22:00 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaša POBA
Obavijest o poslovanju s klijentima 2.1.2023.
Poštovani,
obavještavamo vas da će sve poslovnice Podravske banke danas, ponedjeljak 2.1.2023., s klijentima poslovati od 10h.
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaša POBA