OBAVIJESTI
Obavijest o novim kamatnih stopama za građane
Poštovani,
obavještavamo klijente Banke da od 16.11.2024. na snagu stupaju nove kamatne stope za građane.
Izmjene kamatnih stopa se odnose na kamatne stope za štedni proizvod Multi štednja.
Nove kamatne stope pogledajte na sljedećem linku: LINK
Vaša POBA
15.11.2024.
Obavijest o novim kamatnih stopama za građane
Poštovani,
obavještavamo klijente Banke da od 8.11.2024. na snagu stupaju nove kamatne stope za građane.
Izmjene kamatnih stopa se odnose na kamatne stope za štedni proizvod Multi štednja.
Nove kamatne stope pogledajte na sljedećem linku: LINK
Vaša POBA
8.11.2024.
Obavijest o izmjeni Općih uvjeta, Terminskog plana i Cjenika za poslovne subjekte
Poštovani,
obavještavamo Vas o izmjeni uvjeta u poslovanju s poslovnim subjektima.
U primjeni će biti izmijenjeni i dopunjeni dokumenti koji su sastavni dio Okvirnog ugovora o platnim uslugama (dalje: Okvirni ugovor):
- Opći uvjeti poslovanja po transakcijskim računima i obavljanju platnih i ostalih usluga za poslovne subjekte (dalje: Opći uvjeti),
- Terminski plan izvršenja platnih transakcija poslovnih subjekata (dalje: Terminski plan),
- Cjenik za poslovne subjekte (dalje: Cjenik).
- Izmjena Općih uvjeta poslovanja po transakcijskim računima i
obavljanju platnih i ostalih usluga za poslovne subjekte
Od 6.1.2025. mijenjaju se Opći uvjeti poslovanja po transakcijskim računima i obavljanju platnih i ostalih usluga za poslovne subjekte zbog uvođenja nove platne usluge Instant kreditnog plaćanja (Instant plaćanja), u ulozi Banke primatelja plaćanja.
U navedene Opće uvjete uveli smo pojmove Instant kreditni transfer prekogranični i nacionalni u eurima – Instant kreditni transfer, Vremenska oznaka i SCTInst shema.
- Izmjena Terminskog plana izvršenja naloga za poslovne subjekte
Od 6.1.2025. mijenja se Terminski plan izvršenja platnih transakcija poslovnih subjekata.
Promjene u terminskom planu odnose na točke:
- 2 Elektronska plaćanja direktnih kanala (POBAklik, POBAgo)
- 2. Knjiženje instant priljeva na račune kod Banke/nacionalna
- 0 Knjiženje Sepa Instant priljeva prekogranično u domaćoj valuti
- 1. Dojava u JRR
- Dopuna Cjenika
Od 6.1.2025. mijenja se Cjenik za poslovne subjekte, na način da se dopunjuje tarifni stavak 4.2.2. Interni nalozi za prijenos u korist računa otvorenih u Banci, Batch booking nalozi za plaćanje, na način da se Interni nalozi izvršavaju svaki dan u godini od 0-24h.
Navedene izmjene stupaju na snagu 6.1.2025., ako niste suglasni s tim izmjenama, možete otkazati Okvirni ugovor najkasnije 5.1.2025.
Okvirni ugovor možete otkazati bez otkaznog roka i plaćanja naknada. Ako ne otkažete Okvirni ugovor do navedenog datuma, smatramo da ste suglasni s izmjenama.
Ako želite obavijesti o izmjenama uvjeta o poslovanju primati e-mailom, u našim poslovnicama možete ažurirati svoje podatke za kontakt.
Sve izmijenjene dokumente možete naći na www.poba.hr pod Poslovni subjekti / Dokumenti, a u našim poslovnicama uz ove dokumente možete dobiti i dodatne informacije.
S poštovanjem,
Vaša POBA
7. studeni 2024.
Obavijest o izmjeni Općih uvjeta i Terminskog plana za građane
Poštovani,
obavještavamo Vas o izmjeni uvjeta u poslovanju s građanstvom.
U primjeni će biti izmijenjeni i dopunjeni dokumenti koji su sastavni dio Okvirnog ugovora o platnim uslugama (dalje: Okvirni ugovor):
- Opći uvjeti poslovanja po transakcijskim računima i obavljanju platnih i ostalih usluga za građane
- Terminski plan izvršenja platnih transakcija građana.
- Izmjena Općih uvjeta poslovanja po transakcijskim računima i
obavljanju platnih i ostalih usluga za građane
Sažetak izmjena:
- uvođenje Instant kreditnog plaćanja (Instant plaćanja)
Od 6.1.2025. mijenjaju se Opći uvjeti poslovanja po transakcijskim računima i obavljanju platnih i ostalih usluga za građane zbog uvođenja nove platne usluge Instant kreditnog plaćanja (Instant plaćanja), u ulozi Banke primatelja plaćanja.
U navedene Opće uvjete uveli smo pojmove Instant kreditni transfer prekogranični i nacionalni u eurima – Instant kreditni transfer, Vremenska oznaka i SCTInst shema.
- Uvjeti postupanja za otplatu iznosa umanjenog ili ukinutog prekoračenja ako se Klijent ne pridržava otplatnog plana
Novim Općim uvjetima definirano je postupanje ukoliko se Klijent ne pridržava otplatnog plana za otplatu iznosa umanjenog ili ukinutog prekoračenja. Banka može otkazati kredit za otplatu iznosa umanjenog ili ukinutog prekoračenja ako se Klijent ne pridržava otplatnog plana, a osobito ako:
- na vrijeme ne plati dva mjesečna anuiteta,
- ako su nastupili uvjeti iz članka 364. Zakona o obveznim odnosima (raskid ugovora prije isteka roka).
Otkazni rok je 8 dana, računajući od dana primitka otkaza od strane Klijenta. Otkaz kredita za otplatu iznosa umanjenog ili ukinutog prekoračenja upućuje se Klijentu preporučenom pošiljkom s povratnicom. U slučaju da dostava otkaza Klijentu iz bilo kojeg razloga bude neuspješna te pošiljka bude vraćena Banci, Klijent je suglasan da će se svaka dostava pismena, uključujući i predmetnu, smatrati urednom već od dana predaje preporučene pošiljke pošti. Istekom otkaznog roka smatrat će se da je kredit za otplatu iznosa umanjenog ili ukinutog prekoračenja zajedno s pripadajućim kamatama i ostalim troškovima dospio na naplatu. U tom slučaju Klijent je dužan platiti Banci cjelokupnu tražbinu sa pripadajućim kamatama i troškovima do dana podmirenja.
Banka je ovlaštena samostalno odrediti dospijeće i visinu tražbine te može prije otkaza kredita za otplatu iznosa umanjenog ili ukinutog prekoračenja poduzimati prethodne mjere naplate dospjelih, neplaćenih potraživanja.
- Izmjena Terminskog plana izvršenja platnih transakcija građana
Od 6.1.2025. mijenja se Terminski plan izvršenja platnih transakcija građana.
Promjene u terminskom planu odnose na točke:
- 2 Elektronska plaćanja direktnih kanala (POBAklik, POBAgo)
- 2. Knjiženje instant priljeva na račune kod Banke/nacionalna
- 0 Knjiženje Sepa Instant priljeva prekogranično u domaćoj valuti
- 1. Dojava u JRR
Navedene izmjene stupaju na snagu 6.1.2025., ako niste suglasni s tim izmjenama, možete otkazati Okvirni ugovor najkasnije 5.1.2025.
Okvirni ugovor možete otkazati bez otkaznog roka i plaćanja naknada. Ako ne otkažete Okvirni ugovor do navedenog datuma, smatramo da ste suglasni s izmjenama.
Ako želite obavijesti o izmjenama uvjeta u poslovanju s građanstvom primati e-mailom, u našim poslovnicama možete ažurirati svoje podatke za kontakt.
Sve izmijenjene dokumente možete naći na www.poba.hr pod Građani / Dokumenti, a u našim poslovnicama uz ove dokumente možete dobiti i dodatne informacije.
S poštovanjem,
Vaša POBA
7. studeni 2024.
Obavijest o novim kamatnim stopama
Poštovani,
obavještavamo klijente Banke da od 1.10.2024. na snagu stupaju nove kamatne stope za građane.
Izmjene kamatnih stopa se odnose na kamatne stope za štedni proizvod Multi štednja.
Nove kamatne stope pogledajte na sljedećem linku: LINK
Vaša POBA
30.9.2024.
Obavijest o ljetnom radnom vremenu za poslovnicu Požega
Poštovani klijenti,
obavještavamo vas da će poslovnica Požega u razdoblju od 15.07. – 24.08.2024. za vas biti otvorena s izmijenjenim radnim vremenom.
Ljetno radno vrijeme poslovnice Požega za gore navedeno razdoblje je kako slijedi:
ponedjeljkom, srijedom, četvrtkom i petkom od 08.00 – 16.00 sati,
utorkom od 09.00 – 17.00 sati.
Kao i do sada, sve nužne informacije možete dobiti na našoj Internet stranici: www.poba.hr, putem Info centra na broj telefona 072 20 20 20 ili na [email protected], gdje ćemo rado odgovoriti na vaše upite.
Vaša POBA
01.07.2024.
Obavijest o novim kamatnim stopama
Poštovani,
obavještavamo klijente Banke da od 1.7.2024. na snagu stupaju nove kamatne stope za građane.
Izmjene kamatnih stopa se odnose na novougovorena dopuštena prekoračenja te kamatne stope za štedni proizvod POBApremio.
Nove kamatne stope pogledajte na sljedećem linku: LINK
Vaša POBA
30.6.2024.
Obavijest o uvođenju mjesečnog limita za plaćanja putem on-line bankarstva (POBAklik i POBAgo)
Poštovani klijenti,
kako bi Vam omogućili sigurnije poslovanje od 10. lipnja 2024. uveli smo limite za plaćanja putem on-line bankarstva (POBAklik i POBA go). Mjesečni limit plaćanja iznosi 10.000,00 EUR, dok dnevni limit iznosi 5.000,00 EUR.
Limit se primjenjuje na odljevne transakcije na digitalnim kanalima, u korist računa u zemlji i inozemstvu, osim plaćanja u korist vlastitih računa u Banci (na vlasničke račune, kredite, štednju, i slično).
Iznos raspoloživog limita možete u svakom trenutku provjeriti na svojim POBAklik i POBAgo kanalima, a za povećanje ili smanjenje limita možete se obratiti našim bankarima u poslovnicama Podravske banke d.d.
S poštovanjem,
Vaša POBA
10.06.2024.
Obavijest o novim kamatnim stopama
Poštovani,
obavještavamo klijente Banke da od 1.5.2024. na snagu stupaju nove kamatne stope za građane.
Izmjene kamatnih stopa se odnose na novougovorena dopuštena prekoračenja.
Nove kamatne stope pogledajte na sljedećem linku: LINK
Vaša POBA
30.4.2024.
Obavijest o radu platnog sustava tijekom Velikog petka
Obavijest o radu platnog sustava tijekom Velikog petka
Hrvatska udruga banaka podsjeća da se od siječnja 2023. godine, uvođenjem eura kao službene valute Republike Hrvatske, sva međubankovna plaćanja u eurima izvršavaju i namiruju u platnom sustavu TARGET Europske središnje banke, odnosno u TARGET-HR komponenti sustava TARGET kojom upravlja Hrvatska narodna banka.
Platni sustav TARGET-HR otvoren je za provođenje plaćanja svaki radni dan u skladu s Odlukom o pravilima rada sustava TARGET, a zatvoren je na sljedeće dane:
- 1. siječnja (Nova godina)
- Veliki petak
- Uskrsni ponedjeljak
- 1. svibnja (Praznik rada)
- 25. prosinca (Božić)
- 26. prosinca (prvi dan po Božiću, Sveti Stjepan).
Što to znači za vas?
- Na dan Velikog petka, 29. ožujka 2024. neće se moći izvršavati plaćanja između računa koji se vode u različitim bankama (međubankovna plaćanja kod kojih platitelj vodi račun u jednoj, a primatelj plaćanja u drugoj banci).
- Transakcije između računa unutar iste banke, kao i plaćanja karticama i podizanje gotovine na bankomatima funkcionirat će normalno.
- Za klijente kojima njihova banka omogućava uslugu instant plaćanja, bit će moguće izvršiti instant plaćanja između računa koji se vode u bankama koje su sudionice platnog sustava EuroNKSInst, koji posluje 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, 365 dana godišnje.
Molimo vas da planirate svoje financijske obveze u skladu s ovim informacijama.
Vaša POBA
26.3.2024.
Najava izmjena Odluke o tarifi naknada u poslovanju s građanima od 1. svibnja 2024. godine
Poštovani,
Obavještavamo Vas kako je Uprava Podravske banke d.d. usvojila izmjene Odluke o naknadama u poslovanju s potrošačima s datumom primjene od 1. svibnja 2024. godine.
Pregled svih izmjena u Odluci o tarifi naknada u poslovanju s potrošačima možete pronaći na: LINK
Također, objavljeni su novi Informativni dokumenti o naknadama, s datumom primjene 1. svibnja. Isti se nalaze na: LINK
Vaša POBA
1.3.2024.
Obavijest o novim Općim uvjetima za SEPA izravna terećenja -osnovna SDD shema – od 17.3.2024
Poštovani,
Obavještavamo klijente Banke da od 17.3.2024. na snagu stupaju novi Opći uvjeti za SEPA izravna terećenja putem osnovne SDD sheme.
Podravska banka omogućila je prekogranično izvršenje izravnih terećenja s poslovnih računa putem osnovne SEPA sheme. Ovom uslugom poslovni subjekti, kao platitelji, mogu ugovoriti SEPA izravna terećenja, ukoliko primatelji plaćanja imaju ugovorenu uslugu sa svojom bankom.
Izmijenjeni opći uvjeti odnose se na potrošače – fizičke osobe i poslovne subjekte.
Novi Opći uvjeti za SEPA izravna terećenja putem osnovne SDD sheme dostupni su putem linka: LINK
Vaša POBA
9.2.2024.
Obavijest o novim Općim uvjetima za izdavanje i korištenje Mastercard Standard i Gold kreditnih kartica
Poštovani,
Obavještavamo klijente Banke da od 15.4.2024. na snagu stupaju novi Opći uvjeti za izdavanje i korištenje Mastercard Standard i Gold kartice.
Izmjene se odnose na:
- izmjene u načinu obavještavanja o promjeni naknada
- pojašnjenje o načinu obračuna kamate te obradi povrata, storna i uplata na kreditne kartice
- obnavljanje prava korištenja kartice.
Novi Opće uvjete za izdavanje i korištenje Mastercard Standard i Gold kartice pogledajte na sljedećem linku: LINK
Vaša POBA
8.2.2024.
Obavijest o novim kamatnim stopama
Poštovani,
Obavještavamo klijente Banke da od 1.2.2024. na snagu stupaju nove kamatne stope za građane.
Izmjene kamatnih stopa se odnose na novougovorena dopuštena prekoračenja i MC revolving kreditne kartice.
Nove kamatne stope pogledajte na sljedećem linku: LINK
Vaša POBA
17.1.2024.
Obavijest o prestanku dvojnog iskazivanja cijena
Poštovani,
obavještavamo Vas da će se od 1.siječnja 2024. cijene i novčani iznosi iskazivati samo u eurima, na temelju prestanka zakonske obveze dvojnog iskazivanja cijena i novčanih iznosa u eurima i kunama za klijente – potrošače:
- u Tarifi naknada;
- u izvješću o stanju i prometu na transakcijskom računu – početno i završno stanje računa te iznos prekoračenja;
- kod iskazivanja stanja računa i iznosa prekoračenja ili raspoloživog stanja u prikazu o računu putem usluge On-line bankarstva;
- na bankomatu pri isplati gotovog novca na ponuđenim predefiniranim iznosima na zaslonu te kod upita u stanje računa;
- u godišnjoj obavijesti o stanju kredita;
- u godišnjoj obavijesti o stanju depozita;
- u računima za naknade i kamate;
- u informativnim dokumentima o naknadama (FID obrasci);
- u informacijama (cijene i novčani iskazi vrijednosti) za potrošače kao male ulagatelje koji su korisnici investicijskih i pomoćnih usluga;
- u izvješću o stanju na skrbničkom računu te
- u ostalim dokumentima koji su dostupni klijentima-potrošačima.
Izmjene stupaju na snagu s 1.1.2024.
Vaša Podravska banka
31.12.2023.
Obavijest o novim kamatnim stopama za turističke kredite
Poštovani,
Obavještavamo klijente Banke da od 21.12.2023. na snagu stupaju nove kamatne stope. Izmijenjene su kamatne stope na turističke kredite.
Nove kamatne stope pogledajte na slijedećem linku: LINK
Vaša POBA
18.12.2023.
Obavijest o promjeni Općih uvjeta poslovanja za poslove skrbništva
Poštovani,
Obavještavamo Vas da su na stranicama Banke objavljeni novi Opći uvjeti poslovanja za skrbništvo. U novim Općim uvjetima nema značajnih izmjena za klijente, riječ je o izvršenim nomotehničkim korekcijama teksta u odnosu na prethodnu verziju Općih uvjeta.
Novi uvjeti su dostupni na linku i stupaju na snagu s 18.12.2023.
Vaša Podravska banka
18.12.2023.
Obavijest o promjeni Općih uvjeta poslovanja po SEPA izravnom terećenju za primatelje plaćanja i Terminskog plana od 30.11.2023.
Poštovani,
Podravska banka d.d. više ne sudjeluje u SDD B2B shemi (izvršenje SEPA izravnih terećenja sa računa poslovnih subjekata) te smo zbog navedenog izmijenili Opće uvjete SEPA izravna plaćanja za primatelje plaćanja te ukinuli Opće uvjete poslovanja po SEPA izravnom terećenju za poslovne subjekte.
Uslijed izmjena Terminskog plana u EuroNKS-u usvojene su i izmjene Terminskog plana primitka i izvršenja platnih transakcija Podravske banke d.d. koje se odnose na:
– Točka 1.2.1. Prekogranični PT u eurima – EURONKS. Umjesto dosadašnjih 13,30 sati (papirnati ili elektronični nalog) biti će 13,00 sati
– Točka 8. Sepa izravna terećenja: Platitelj je dužan osigurati sredstva na računu najkasnije do 7:30 sati umjesto dosadašnjih 8:00 sati na definirani dan izvršenja – Prekogranični SDD.
Kao i do sada, sve nužne informacije možete dobiti na našoj internet stranici: www.poba.hr, putem Info centra na broj telefona 072 20 20 20 ili na [email protected], gdje ćemo rado odgovoriti na sve Vaše upite.
Vaša POBA
30.11.2023.
Privremena nedostupnost bankomata u Požegi, Kutjevu i Pleternici
Poštovani,
obavještavamo Vas da će u subotu, 28.10.2023. u periodu 7-15 sati, zbog radova na elektroenergetskoj mreži biti povremeni prekidi u radu bankomata na lokacijama:
- Republike Hrvatske 1b, Požega (poslovnica)
- Matije Gupca 1, Požega
- Ivana Šveara 4, Pleternica (poslovnica)
- Kralja Tomislava 2, Kutjevo (poslovnica)
- Osječka ulica 107, Požega (bolnica)
Zahvaljujemo na razumijevanju.
Vaša POBA
25.10.2023.
Obavijest o radnom vremenu poslovnica Požega
Poštovani,
obavještavamo vas da poslovnica Požega u subotu dana 28.10.2023. godine neće raditi, radi izvođenja električarskih radova u poslovnici.
Podsjećamo kako svoje bankarske aktivnosti možete obaviti putem online aplikacija POBAgo mobilnog bankarstva i POBAklik internetskog bankarstva, koje vam stoje na raspolaganju.
Kao i do sada, sve nužne informacije možete dobiti na našoj internet stranici: www.poba.hr, putem Info centra na broj telefona 072 20 20 20 ili na [email protected], gdje ćemo rado odgovoriti na sve Vaše upite.
Vaša POBA
25.10.2023.
Obavijest o promjeni naknada u poslovanju s poslovnim subjektima
Poštovani,
obavještavamo vas da će od 1.11.2023. na snazi biti izmijenjene naknade za usluge platnog prometa u poslovanju s poslovnim subjektima koji se primjenjuju na postojeće i nove ugovorne odnose klijenta i Podravske banke.
Glavne izmjene odnose se na promjenu visine naknada dijela usluga, promjenu naziva naknada i tarifnih stavaka, odnosno na transakcije gotovinskih uplata i isplata po poslovnim računima, koje su sada razdvojene na novčanice i kovani novac.
Novi cjenik pogledajte na slijedećem linku: LINK
Vaša POBA
16.10.2023.
Obavijest o novim kamatnim stopama za poslovne subjekte od 16.10.2023.
Poštovani,
Obavještavamo klijente Banke da od 16.10.2023. na snagu stupaju nove kamatne stope za poslovne subjekte.
Nove kamatne stope pogledajte na slijedećem linku: LINK
Vaša POBA
Obavijest o novim kamatnim stopama za građane od 16.10.2023.
Poštovani,
Obavještavamo klijente Banke da od 16.10.2023. na snagu stupaju nove kamatne stope za građane.
Nove kamatne stope pogledajte na slijedećem linku: LINK
Vaša POBA
Obavijest o novim kamatnim stopama na oročene depozite od 16.10.2023.
Poštovani,
Obavještavamo klijente Banke da od 16.10.2023. na snagu stupaju nove kamatne stope na oročene depozite u EUR.
Nove kamatne stope pogledajte na slijedećem linku: LINK
Vaša POBA
Obavijest o novoj funkcionalnosti mTokena
Poštovani,
obavještavamo Vas kako će od 02.10.2023. biti dostupna opcija PUSH autorizacije kartičnih transakcija na internetu.
Opciju će moći koristiti klijenti koji imaju aktiviranu posljednju verziju mTokena 2.0.0. (novi mToken).
Moguća su dva načina autorizacije kartičnih transakcija putem interneta:
1. Unos tajne riječi uz primitak SMS zaporke (dosadašnji način autorizacije plaćanja na internetu);
2. Novi proces autorizacije PUSH notifikacijom na mobitel na kojem je aktiviran novi mToken.
Ukoliko koristite staru aplikaciju mToken, a želite koristiti novu funkcionalnost mToken aplikacije, možete nas kontaktirati na broj telefona 072 20 20 20 ili na e-mail [email protected].
Vaša POBA
Najava izmjena Odluke o tarifi naknada u poslovanju s građanima od 2. listopada 2023. godine
Poštovani,
Obavještavamo vas da će od 02. listopada 2023. godine u primjeni biti izmijenjena Odluka o tarifi naknada u poslovanju s građanima.
Izmjene se odnose na:
- za korisnike sa statusom učenika ne primjenjuju se naknade po tarifnom stavku 1.4.2.4.1. – Vođenje multivalutnog transakcijskog računa; stavku 3.1. -Korištenje i održavanje POBAklik; stavku 3.6. – Korištenje i održavanje POBAgo mobilnog bankarstva; stavku 2.1.1.7 -Izrada ili zamjena Mastercard kartice za građane vlasniku računa ili opunomoćeniku i stavku 2.1.1.8. – Tiskanje PIN omotnice
- Paket usluga tekućeg računa POBAPOP za studente do 27 godina starosti više ne sadrži dodatnu uslugu Osiguranja od nezgode za studente.
Vaša POBA
Obavijest o novim kamatnim stopama
Poštovani,
Obavještavamo klijente Banke da od 1.8.2023. na snagu stupaju nove kamatne stope.
Od 01.08.2023. kamatna stopa na dopušteno prekoračenje iznosi 5,6% godišnje.
Nove kamatne stope pogledajte na slijedećem linku: LINK
Vaša POBA
Obavijest o izmjenama u poslovanju s građanima od 17.07.2023.
Poštovani,
Obavijest o izmjenama u poslovanju s građanima
Od 17.srpnja 2023. godine u primjeni će biti izmijenjene kamatne stope kod kredita građana. Izmjena kamatnih stopa odnosi se na Odluku:
- o odobravanju stambenih kredita
- za podmirenje kreditnih obveza u drugim bankama
- o odobravanju Energo stambenih kredita iz ponude banke
- o odobravanju hipotekarnih kredita fizičkim osobama
- o kreditu za stambene zgrade
Važeće kamatne stope dostupne su na slijedećem linku.
Vaša POBA
Obavijest o izmjenama općih uvjeta za izdavanje i korištenje MasterCard Standard i Gold kartice
Poštovani,
Izmjene u Općim uvjetima za izdavanje i korištenje Mastercard Standard i Gold kartice odnose se na:
- način obavještavanja klijenata o promjeni naknada
- proces obrade i financijskih knjiženja povrata, storna i uplata na kreditne kartice te
- uvođenje kanala direktnog bankarstva putem kojeg je moguće transakciju podijeliti na rate.
Vaša POBA
Obavijest o izmjenama u poslovanju s građanima
Poštovani,
Zbog uvođenja proizvoda Dopuštenog prekoračenja po tekućem računu i POBArate LIMIT-a izmijenjeni i dopunjeni su Opći uvjeti poslovanja po transakcijskim računima i obavljanju platnih i ostalih usluga za građane u točkama 13. i 14. koji stupaju na snagu 30. lipnja 2023. godine.
Osim navedenih izmjena, izvršena su manja nomotehnička usklađenja (ispravci i dopune) u odnosu na ranije objavljeni tekst.
Opći uvjeti dostupni su u poslovnicama Banke te na internetskoj stranici www.poba.hr.
Vaša POBA
Obavijest o radnom vremenu poslovnice Požega od 03.07.2023.
Poštovani,
Poslovnica Požega mijenja radno vrijeme i sa strankama će uredovati:
Uredno radno vrijeme s klijentima:
pon, sri.čet.i pet 8,00-16,00 utorak 9,00-17,00
Radno vrijeme zaposlenika – šalter (retail i corporate)
I smjena : pon, sri.čet.i pet 7,45-15.45 utorak 8.45-16.45
II smjena : pon, sri.čet.i pet 8,15-16.15 utorak 9.15-17.15
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaša POBA.
Uvođenje dopuštenog prekoračenja
Poštovani,
od 30.06.2023. u ponudu uvodimo dopušteno prekoračenje te ćete umjesto usluge prešutno prihvaćenog prekoračenja moći ugovoriti dopušteno prekoračenje u bilo kojoj poslovnici Banke. Više informacija pronađite u dokumentu ovdje.
Vaša POBA
Obavijest o radnom vremenu poslovnica Koprivnica i Požega
Poštovani,
Poslovnice Koprivnica i Požega mijenjaju radno vrijeme i sa strankama će uredovati:
Poslovnica Koprivnica: od 05.06.2023.
Uredno radno vrijeme s klijentima:
pon, uto.čet.i pet 8,00-16,00 srijeda 8,00-17,00
Radno vrijeme zaposlenika – šalter (retail i corporate)
I smjena : pon, uto.čet.i pet 7,45-15.45 srijeda 7.45-15.45
II smjena : pon, uto.čet.i pet 8,15-16.15 srijeda 9.15-17.15
Poslovnica Požega: o3.07.2023.
Uredno radno vrijeme s klijentima:
pon, sri.čet.i pet 8,00-16,00 utorak 9,00-17,00
Radno vrijeme zaposlenika – šalter (retail i corporate)
I smjena : pon, sri.čet.i pet 7,45-15.45 utorak 8.45-16.45
II smjena : pon, sri.čet.i pet 8,15-16.15 utorak 9.15-17.15
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaš POBA.
Nova aplikacija POBA mToken
Poštovani,
Obavještavamo vas kako je na Play Store (Android) i AppStore (iOS) postavljena nova aplikacija POBA mToken. Nova aplikacija mToken i dalje služi kao autentifikacijsko sredstvo za prijavu u POBAklik internetsko bankarstvo, te autorizaciju naloga za plaćanje. Prijava u aplikaciju je moguća PIN-om ili biometrijom. Novost je poboljšana funkcionalnost 3D Secure-a za vjerodostojniju autorizaciju kartičnih transakcija kod kupovine na internetu.
Upute za migraciju postojećih korisnika sa starog na novi mToken, aktivaciju za nove korisnike kao i sadržaj i opcije aplikacije te korištenje 3D Secure funkcionalnosti, na engleskom i hrvatskom jeziku, za Android i iOS, postavljene su na web stranicu Banke. Za dodatna pitanja stojimo na raspolaganju putem telefona na broj 072 20 20 20 ili e-maila [email protected]
Vaša POBA
Obavijest korisnicima o nedostupnosti bankomata, POBAklik, POBAgo i eBroker usluga 6.5.2023.
Poštovani,
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik, POBAgo i eBroker usluga u vremenu od 22:00 u subotu 6.5.2023. do 6:00 u nedjelju 07.05.2023. U navedenom periodu bankomati također neće biti u funkciji, zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaša POBA
Obavijest o novim kamatnim stopama
Poštovani,
Obavještavamo klijente Banke da od 24.4.2023. na snagu stupaju nove kamatne stope.
Nove kamatne stope pogledajte na slijedećem linku: LINK
Vaša POBA
Obavijest o izvršavanju međubankovnih transakcija na Veliki petak
Poštovani,
uvođenjem eura kao službene valute Republike Hrvatske sva međubankovna plaćanja u eurima izvršavaju se i namiruju u platnom sustavu TARGET Europske središnje banke, odnosno u TARGET-HR komponenti sustava TARGET kojom upravlja Hrvatska narodna banka. TARGET-HR je platni sustav preko kojega Hrvatska narodna banka vodi račune banaka i u kojem se izvršavaju i namiruju platne transakcije u eurima (nacionalne i prekogranične) između svih banaka europodručja u realnom vremenu na bruto načelu (engl. Real Time Gross Settlement), i to u svrhu provođenja plaćanja samih banaka i njihovih klijenata, plaćanja u svrhu provođenja monetarne politike EU-a i monetarnih operacija HNB-a, opskrbe banaka gotovim novcem, transakcija povezanih sa sudjelovanjem na tržištu kapitala, transakcija konačne namire drugih platnih sustava i drugih platnih transakcija.
Platni sustav TARGET-HR otvoren je za provođenje plaćanja svaki radni dan u skladu s Odlukom o pravilima rada sustava TARGET-HR, a zatvoren je na sljedeće dane:
- siječnja (Nova godina)
- Veliki petak
- Uskrsni ponedjeljak
- svibnja (Praznik rada)
- prosinca (Božić)
- prosinca (prvi dan po Božiću, Sveti Stjepan).
S obzirom na to da je Veliki petak radni dan u Republici Hrvatskoj, ali istodobno neradni dan platnog sustava TARGET-HR, skrećemo pozornost na to da se na dan Velikog petka, 7. travnja 2023. neće moći izvršavati plaćanja između računa koji se vode u različitim bankama (međubankovna plaćanja kod kojih platitelj vodi račun u jednoj, a primatelj plaćanja u drugoj banci).
Navedeno neće imati nikakvog utjecaja na izvršenje plaćanja između računa koji se vode u istoj banci, kao što neće imati ni utjecaja na plaćanja platnim karticama i podizanje gotovine na bankomatima. Dakle, građani će na Veliki petak moći bez problema podizati gotovinu na bankomatima i plaćati platnim karticama.
Za sva pitanja i nejasnoće stojimo Vam na raspolaganju pozivom na broj 072 20 20 20
Vaša POBA
OPREZ: Phishing kampanja na klijente Podravske banke
Poštovani,
nekoliko naših klijenata je dobilo lažnu e-mail poruku o navodnom ažuriranju, odnosno ‘produljenju’ POBAklik internet bankarstva. Napominjemo da Podravska banka nije slala niti šalje takve ili slične e-mailove svojim klijentima. U slučaju da ste primiti ovakav e-mail, odmah ga izbrišite i nikako nemojte otvarati poveznicu!
Prijavljene poruke dolaze sa e-mail adrese [email protected] – ista nije službena adresa Podravke banke. Službena e-mail adresa Podravske banke glasi: [email protected]
Ukoliko primite e-mail sumnjivog sadržaja:
- provjerite e-mail adresu pošiljatelja (Podravska banka koristi isključivo domenu @poba.hr)
- provjerite sa svojim bankarom je li banka slala ikakve obavijesti
- nikada ne otvarajte poveznice za koje niste u potpunosti sigurni
- nikada ne upisujte svoje tajne podatke (serijski broj tokena, jednokratnu zaporku, broj kartice, PIN) na linkove koje dobijete putem elektroničke pošte
- sumnjive poruke odmah izbrišite
Za sva pitanja i nejasnoće stojimo Vam na raspolaganju pozivom na broj 072 20 20 20
Vaša POBA
Obavijest o zatvaranju poslovnice u Križevcima
Poštovani,
obavještavamo Vas da Podravska banka, s ciljem optimizacije poslovne mreže, prestaje s poslovanjem u poslovnici Križevci, na adresi I. Z. Dijankovečkog 2, Križevci, s 31. ožujkom 2023. godine.
Pozivamo Vas da nastavite svoje poslovanje s nama, u bilo kojoj od poslovnica Podravske banke gdje smo Vam i dalje na raspolaganju sa svim našim uslugama. Popis svih poslovnica možete pronaći na poveznici: www.poba.hr/poslovna-mreza
Naše usluge su Vam dostupne i putem digitalnih kanala – uslugom internetskog i mobilnog bankarstva, kojom raspolažete sredstvima na svom računu putem osobnog računala ili mobilnog telefona 24 sata dnevno.
Isto tako, Mastercard debit i Maestro karticom transakcijskog računa građana možete podizati gotovinu na bankomatima MBNet mreže banaka bez naknade. MBNet mreža sastoji se od 13 banaka (Erste, Agram banka…) i broji preko 900 bankomata. Detaljan popis banaka koje sudjeluju u MBNet mreži pogledajte na www.poba.hr/poslovna-mreza.
Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte na broj Info centra 072 20 20 20. Sa zadovoljstvom ćemo odgovoriti na sva Vaša pitanja.
Još jednom Vam zahvaljujemo na povjerenju i suradnji, te se nadamo da ćemo i dalje ostati dijelom Vašeg financijskog poslovanja.
Vaša POBA
Obavijest o novom cijeniku usluga 16.2.2023.
Poštovani,
Obavještavamo klijente Banke da od 16.2.2023. na snagu stupaju novi cjenici.
Novi cjenik za građane pogledajte na slijedećem linku: LINK
Vaša POBA
Obavijest korisnicima o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga 31.1.2023.
Poštovani,
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga danas 31.1.2023. u vremenu od 19:30 do 21:00 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga 30.1.2023.
Poštovani,
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga danas 30.1.2023. u vremenu od 20:00 do 22:00 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaša POBA
Obavijest o novim kamatnim stopama
Poštovani,
Obavještavamo klijente Banke da od 24.1.2023. na snagu stupaju nove kamatne stope i cjenici.
Nove kamatne stope i cjenike pogledajte na slijedećem linku: LINK
Vaša POBA
Obavijest korisnicima o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga 17.1.2023.
Poštovani,
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga danas 17.1.2023. u vremenu od 21:00 do 23:00 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga 9.1.2023.
Poštovani,
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga danas 9.1.2023. u vremenu od 20:00 do 22:00 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaša POBA
Obavijest o poslovanju s klijentima 2.1.2023.
Poštovani,
obavještavamo vas da će sve poslovnice Podravske banke danas, ponedjeljak 2.1.2023., s klijentima poslovati od 10h.
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaša POBA
Obavijest o novim kamatnim stopama
Poštovani,
Obavještavamo klijente Banke da od 1.1.2023. na snagu stupaju nove kamatne stope i cjenici.
Nove kamatne stope i cjenike pogledajte na slijedećem linku: LINK
Vaša POBA
Obavijest o korištenju usluga za vrijeme uvođenja eura
Poštovani,
molimo Vas obratite pozornost na Obavijest o korištenju usluga za vrijeme uvođenja eura u kojoj je navedno radno vrijeme bankomata i poslovnica, mogućnost korištenja kartica i POBAgo i POBAklik usluga te ostali uvjeti korištenja usluga za vrijeme uvođenja eura.
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaša POBA
Naputak za plaćanje iz inozemstva – Informacija za platitelje i primatelje plaćanja
Poštovani,
Uvođenjem eura kao nacionalne valute RH za očekivati je porast broja plaćanja iz inozemstva kojim će platitelji, strani državljani vlasnici nekretnine u RH ili naši državljani na radu u inozemstvu, plaćati svoje obveze u RH (komunalne režije, razne poreze, kredite i ostale obveze). Trenutno su se takva plaćanja odvijala preko trajnih naloga, nerezidentnih računa otvorenih u hrvatskim bankama i slično. Ulaskom RH u eurozonu svim inozemnim platiteljima otvara se mogućnost da s jednog euro računa u svojoj ino banci podmiruju i obveze koje imaju u RH koje će od 01.01.2023. biti u eurima. Sve informacije pročitajte u dokumentu ovdje: Naputak za plaćanje iz inozemstva – Informacija za platitelje i primatelje plaćanja
Za sva pitanja slobodno se obratite našem Info Centaru na 072 20 20 20 ili na [email protected]
Vaša POBA
Obavijest o radnom vremenu poslovnica Koprivnica i Požega
Poštovani,
Zbog uvođenja eura u poslovnicama Koprivnica i Požega mijenja se radno vrijeme i sa strankama će uredovati:
Požega, 30.12.2022. od 8,00 do 16,00 sati, 31.12.2022. ne radi
Koprivnica, 30.12.2022. od 7,00 do 16,00 sati, 31.12.2022. ne radi
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaš POBA.
Obavijest o zamjeni novčanica i kovanog novca kuna u euro 21.12.2022.
Poštovani,
Prvih dvanaest mjeseci od dana uvođenja eura (od 1. siječnja do 31. prosinca 2023. ) moći će se, uz primjenu fiksnog tečaja konverzije i sukladno pravilima za preračunavanje i zaokruživanje kune zamijeniti u eure bez naknade kao objašnjeno u priloženoj obavijesti o zamjeni novčanica i kovanog novca kuna u eure.
Unaprijed hvala.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga 21.12.2022.
Poštovani,
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga danas 21.12.2022. u vremenu od 20:00 do 21:00 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaša POBA
Obavijest o prilagodbi mreže bankomata za euro
Poštovani,
Tijekom prosinca 2022. i siječnja 2023. u Republici Hrvatskoj će se provoditi postupna prilagodba bankomatske mreže kako bi bankomati mogli isplaćivati novčanice eura. Broj bankomata za isplatu kuna postupno će se smanjivati tijekom prosinca 2022. a tijekom prve polovice siječnja 2023. povećavat će se broj bankomata za isplatu/uplatu eura.
Pregled bankomata za isplatu kuna od 15. do 31. prosinca 2022., odnosno isplatu eura od 1. do 15. siječnja 2023. pronađite pomoću karte na poveznici.
U periodu od 15. prosinca 2022. do 15. siječnja 2023. banka neće obračunavati naknadu za podizanje gotovog novca debitnim karticama tekućeg računa na bankomatima drugih banaka u Hrvatskoj.
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaša POBA
Obavijest o korištenju usluga – uvođenje eura 13.12.2022.
Poštovani,
Obavještavamo Vas o korištenju usluga u periodu od 15. prosinca 2022. do 15. siječnja 2023. godina sukladno uvođenju eura.
Molimo pročitajte detaljnu obavijest ovdje.
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga 6.12.2022.
Poštovani,
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga danas 6.12.2022. u vremenu od 20:00 do 21:00 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga 1.12.2022.
Poštovani,
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga danas 1.12.2022. u vremenu od 20:00 do 23:00 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaša POBA
Obavijest o podnošenju reklamacije na početne pakete eurokovanica
Od 01.12. do 31.12.2022. Banka izdaje početne pakete za potrošače i poslovne subjekte.
Jedan početni paket potrošač plaća 100 kuna, a sadrži 33 eurokovanice svih apoena u vrijednosti od 13,28 eura. Potrošač može u Banci kupiti najviše 2 početna paketa u jednoj transakciji.
Početni paket za poslovne subjekte sadrži 525 eurokovanica svih apoena, u vrijednosti od 145,50 eura. Paket je namijenjen poslovnim subjektima klijentima Banke koji su Banci podnijeli zahtjev za predopskrbu početnim paketima.
Zabranjeno je puštanje u optjecaj eurokovanica, odnosno korištenja eurokovanica kao zakonskog sredstva plaćanja prije dana uvođenja eura 1.1.2023.godine.
Klijenti mogu podnijeti reklamaciju Banci ako potrošač ili poslovni subjekt ili zaposlenik Banke prilikom izdavanja/ preuzimanja paketa odmah na šalteru utvrde manjak odnosno višak eurokovanica u paketu.
Banka neće uvažiti naknadne reklamacije na početne pakete eurokovanica nakon napuštanja prostora Banke.
Obavijest korisnicima o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga 27.11.2022.
Objavljeno 25.11.2022.
Poštovani,
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga danas 27.11.2022. u vremenu od 4:00 do 15:00 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga 14.11.2022.
Objavljeno 14.10.2022.
Poštovani,
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga danas 14.11.2022. u vremenu od 20:00 do 23:00 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima o izmjenama i dopunama Tarife naknada
Sažetak izmjena i dopuna Tarife naknada
Vezano na promjene koje nastupaju uvođenjem eura, a sukladno Zakonu o uvođenju eura kao službene valute u RH, izmijenjeni su i dopunjeni tarifni stavci koji se odnose na sljedeće naknade:
- za podizanje gotovog novca Mastercard debitnom karticom za građane na bankomatima drugih banaka u Hrvatskoj izvan MBNet mreže (20,00 HRK/2,65 EUR + 2% od transakcije),
ne naplaćuje se naknada za razdoblje od 15.12.2022. do 15.01.2023. godine.
- naknada za polog eurokovanica na račun (5% najmanje 20,00 HRK/2,65 EUR) se ne naplaćuje kod uplata na račune maloljetnih osoba i uplata radi oročavanja sredstava, od 1.1.2023. godine.
- naknada za zamjenu gotovog novca kune za gotov novac eura (2% najmanje 20,00 HRK/2,65 EUR) se ne naplaćuje do najviše 100 novčanica kuna i najviše 100 kovanica kuna po jednoj transakciji, od 1.1.2023. godine.
- naknada za brojanje ili zamjenu kunskog kovanog novca u papirnate novčanice i obrnuto za iznose veće od 200,00 kn (2% najmanje 10,00 HRK/1,33 EUR) naplaćuje se u slučaju bez pologa na račun.
- kod naknade za zatvaranje kunskog štednog računa i kunske štedne knjižice (40,00 HRK/5,31 EUR), dodaje se da za potrošače koji prije dana uvođenja eura imaju otvoren račun u Banci i u kunama i u eurima,
u roku od 60 dana od dana uvođenja eura imaju pravo bez naknade zatvoriti jedan ili više računa i prenijeti sredstva evidentirana na tim računima na račun po svojem izboru u Banci, od 15.12.2022. godine.
Osim ovih izmjena i dopuna izvršene su manje izmjene i dopune radi nomotehničkih izmjena u odnosu na ranije objavljeni tekst.
Cjenik usluga u poslovanju s građanima dostupan je u poslovnicama Banke i na Internet stranici www.poba.hr
Obavijest korisnicima o izmjeni općih uvjeta od 1.1.2023.
Ovime Vas obavještavamo o izmjenama i dopunama uvjeta poslovanja s fizičkim osobama – potrošačima I poslovnim subjektima koje se većim dijelom odnose na prilagodbe povezane s uvođenjem eura u Republici Hrvatskoj. Izmijenjeni i dopunjeni uvjeti poslovanja bit će u primjeni od 1. siječnja 2023. godine, osim ako kod pojedinih izmjena nije drugačije naznačeno.
U nastavku su izmjene i dopune sljedećih uvjeta poslovanja:
- Opći uvjeti po transakcijskim računima i obavljanju platnih i ostalih usluga za građane,
- Opći uvjeti po transakcijskim računima i obavljanju platnih i ostalih usluga za poslovne subjekte,
- Opći uvjeti poslovanja po SEPA izravnom terećenju za primatelje plaćanja,
- Opći uvjeti poslovanja po SEPA izravnom terećenju za poslovne subjekte
- Opći uvjeti poslovanja za potrošače za uslugu izravno terećenje/SEPA izravno terećenje,
- Opći uvjeti za izdavanje i korištenje MasterCard Standard i Gold kartice,
- Opća pravila i uvjete za izdavanje i korištenje MasterCard Corporate kartice,
- Opći uvjeti za upotrebu direktnih kanala,
- Opće uvjete za izdavanje i korištenje Hrvatske turističke kartice Podravske banke d.d. za fizičke osobe,
- Opći uvjeti korištenja paketa za poslovne subjekte,
- Opći uvjeti korištenja paketa tekućeg računa,
- Opći uvjeti poslovanja s financijskim instrumentima,
- Opći uvjeti poslovanja za poslove skrbništva,
- Opći uvjeti za depozitno poslovanje fizičkih osoba – potrošača i
- Opći uvjeti kreditnog poslovanja s fizičkim osobama – potrošačima.
Posebno Vam želimo skrenuti pozornost da se u razdoblju od 15. prosinca 2022. do 15. siječnja 2023. godine neće naplaćivati naknada za podizanje gotovog novca debitnom karticom na bankomatima drugih banaka u Republici Hrvatskoj.
Izmjene i dopune Općih uvjeta poslovanja prvenstveno se odnose na usklađenje sa Zakonom o uvođenju eura kao službene valute u Republici Hrvatskoj. U svim općim uvjetima zamijenili smo nazive HRK ili kuna u EUR ili euro u skladu sa Zakonom, te su kunski iznosi konvertirani u euro prema fiksnom tečaju konverzije (7,53450 HRK = 1,00 EUR) te smo uskladili termine i definicije s važećom regulativom i ostalim aktima Banke.
Opći uvjeti po transakcijskim računima i obavljanju platnih i ostalih usluga za građane
- usklađene su definicije vezane uz SEPA-u s dokumentacijom koja se primjenjuje od 1.1.2023. godine i kojom su podržane promjene uzrokovane uvođenjem eura kao službene valute u Republici Hrvatskoj
- mijenjaju se pojmovi HRK SCTInst shema u SCTInst shema i osnovna HRK SDD shema u Osnovna SDD shema
- pojasnili smo da banka zaprima naloge u eurima i stranoj valuti s tečajne liste Banke
- izmijenili smo iznos iz kuna u eure (izmjena iznosa od 375 HRK u 50 EUR)
- briše se termin “kreditni transfer – nacionalni u kunama” i “izravno terećenje u kunama”
- ukida se usluga Infokioska
- izmjene se odnose na promjenu definicije transakcijskog računa
- briše se naziv platnog sustava putem kojeg se provode platne transakcije u kunama (NKS i HSVP) koji prestaju s radom od 1.1.2023.godine
- mijenja se naziv Državne agencije za osiguranje depozita u Hrvatsku agenciju za osiguranje depozita
- propisane su detaljnije odredbe o primjeni izmjenjneih i dopunjenih općih uvjeta na način da je propisano da Banka može izmijeniti i/ili dopuniti pojedine odredbe okvirnog ugovora i dijelove koji ga čine kada za to postoje objektivno opravdani razlozi kao na primjer zbog izmjene propisa, uslijed organizacijske ili tehničko-tehnološke promjene, ili uvođenja novih usluga i/ili funkcionalnosti, izmjene poslovnih procesa i slično. Banka će, najmanje dva (2) mjeseca prije datuma početka primjene izmjena i/ili dopuna okvirnog ugovora, obavijestiti korisnika o izmjenama i/ili dopunama okvirnog ugovora
- mijenja se iznos kod zadavanja transakcija putem beskontaktnog plaćanja sa 250,00 kuna u 40,00 eura
- revidiran Terminski plan za izvršenje naloga za plaćanja
- Opći uvjeti za depozitno poslovanje fizičkih osoba – potrošača
- kod štednog proizvoda „Aktiviraj sitniš“ – proizvoda Banke koji Korisniku omogućava za svaku obavljenu kupnju s debitnom MasterCard ili Maestro ili VISA Electron karticom prijenos razlike između obavljenog iznosa plaćanja i prvog većeg iznosa, povećan je iznos i zaokružen na 1 euro (do sada 5 kuna) ili 2 eura (do sada 10 kuna) s tekućeg računa građana / žiro računa građana na eurski kunski štedni a vista račun, račun Kumulativne štednje ili račun Dječje štednje mravac.
U svim općim uvjetima su propisane detaljnije odredbe o primjeni izmijenjenih i dopunjenih Općih uvjeta na postojeći ugovorni odnos, na način da Banka zadržava pravo izmjene i dopune Općih uvjeta samo iz objektivno opravdanih razloga (npr. zbog promjene u poslovanju nastale uslijed tehničko-tehnoloških razloga i/ili promjene propisa ako te promjene imaju utjecaja na već sklopljene ugovore o kreditu i/ili transparentnosti i dodatnog informiranja klijenata i dr.).
Na dan uvođenja eura, 1.1.2023., svi kunski iznosi preračunat će se u eure na depozitnim, štednim i transakcijskim računima, drugim računima za plaćanje, platnim instrumentima, kreditima i u ostalim evidencijama u kunama te ostali novčani
iskazi po fiksnom tečaju konverzije prema pravilima preračunavanja i zaokruživanja. Svi iznosi kredita i depozita koji su ugovoreni uz primjenu valutne klauzule u eurima s prelaskom na euro ostaju i nadalje iskazani u eurima bez primjene valutne klauzule i u skladu s uvjetima iz važećeg ugovora.
Opći uvjeti primjenjuju se od 1. siječnja 2023. godine i na sve ugovorne odnose aktivne na dan 1. siječnja 2023. godine.
Osim navedenih izmjena, izvršena su manja nomotehnička usklađenja (ispravci i dopune) u odnosu na ranije objavljene tekstove općih uvjeta poslovanja.
Navedene izmjene i dopune Općih uvjeta stupaju na snagu 1. siječnja 2023. Ako imate bilo kakvih pitanja oko ovih izmjena i dopuna uvjeta poslovanja, molimo nazovite na telefon 072 20 20 20 , pišite nam na e-mail: [email protected] ili dođite u poslovnicu do 31. prosinca 2022. Ako ne prihvaćate predložene izmjene, molimo da nas o tome obavijestite pismenim putem najkasnije do 31. prosinca 2022., u protivnom smatramo da ste suglasni s prijedlogom izmjena i dopuna. Primanjem obavijesti o neprihvaćanju predloženih izmjena i dopuna smatrat će se da je ugovor u odnosu na koji niste prihvatili izmjene otkazan i prestaje najkasnije s danom stupanja na snagu predloženih izmjena.. Više informacija o ovim izmjenama i dopunama kao i tekstove izmijenjenih i dopunjenih Općih uvjeta poslovanja možete pronaći na https://www.poba.hr i u poslovnicama Banke.
Obavijest korisnicima Visa prepaid kartica 26.10.2022.
Poštovani,
obavještavamo korisnike važećih Visa prepaid kartica koje su kupljene u Designer Outlet Croatia trgovačkom centru, da se od 1.1.2023. godine kartice više neće moći koristiti na prodajnim mjestima.
Korisnik kartice će nakon 1.1.2023. sav nepotrošeni iznos po kartici moći podići bez naknade u najbližoj poslovnici Podravske banke.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima o izmjeni kamatnih stopa na depozite od 24.10.2022.
Poštovani,
Obavještavamo klijente Banke da od 24.10. na snagu stupaju nove kamatne stope na depozite.
Nove kamatne stope pogledajte na slijedećem linku: LINK
Vaša POBA
Obavijest korisnicima 21.10.2022 (Poslovnice Požega, Pleternica, Kutjevo)
Objavljeno 21.10.2022.
Poštovani korisnici,
obavještavamo Vas o privremenoj promjeni radnog vremena radi održavanja sustava kao navedeno:
Obavijest o radnom vremenu:
• poslovnici Požega – u ponedjeljak, 24. listopada od 8,00 do 16,00 sati
• stavljanje bankomata izvan pogona u vremenu od 24.10.2022. u 16,00 sati do 25.10.2022. u 7,00 sati na sljedećim adresama:
Požega
• Republike Hrvatske 1b (uplatno-isplatni bankomat)
• Matije Gupca 1
• Osječka ulica 107 (Bolnica)
Pleternica
• Ivana Šveara 4
Kutjevo
• Kralja Tomislava 2
Tijekom radova bez naknade za podizanje gotovine klijenti Podravske banke mogu koristiti sljedeće bankomate:
• Agram banka d.d.
• Banka Kovanica d.d.
• BKS Bank AG,
• Croatia banka d.d.
• Erste&Steiermärkische Bank d.d.
• Imex banka d.d.
• Istarska kreditna banka Umag d.d.
• J&T banka d.d.
• Karlovačka banka d.d.
• KENTBANK d.d.
• Podravska banka d.d.
• Samoborska banka d.d.
• Sberbank d.d.
• Slatinska banka d.d.
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaša POBA
Upozorenje o pokušaju krađe identiteta
Obavještavamo korisnike da su zabilježeni pokušaji krađe identiteta. S lažne adrese elektroničke pošte u kojoj se počinitelj predstavlja kao Podravska banka, traži se unos aktivacijskih kodova na lažnu internetsku stranicu izgleda identičnog prijavnoj stranici na internetsko bankarstvo Podravske banke.
Napominjemo da Podravska banka NIKADA neće od korisnika tražiti aktivacijske kodove, PIN-ove, zaporke, broj kartice i slično.
Ti su podaci poznati isključivo krajnjim korisnicima i ne smiju se odavati trećim osobama.
Više o sigurnosti u poslovanju pročitajte na POVEZNICI.
Obavijest korisnicima 19.10.2022.
Objavljeno 19.10.2022.
Poštovani,
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga dana 19.10.2022. u vremenu od 20:00 do 23:00 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima 14.09.2022.
Objavljeno 14.09.2022.
Poštovani,
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik usluge dana 14.09.2022. u vremenu od 21:00 do 22:00 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima 07.09.2022.
Objavljeno 07.09.2022.
Poštovani,
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik usluge dana 07.09.2022. u vremenu od 20:00 do 21:00 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Vaša POBA
Stare aplikacije mPOBA i POBAklik za građane prestaju s radom 5. rujna 2022.
Objavljeno 30.08.2022.
Poštovani,
Obavještavamo Vas da od 5. 9. 2022. više neće biti moguće pristupiti starim aplikacijama mPOBA mobilno bankarstvo i POBAklik internetsko bankarstvo za građane.
Postojeću mPOBA-u potrebno je zamijeniti potpuno novom POBAgo aplikacijom koja je dostupna putem Trgovina play (Play store-a) ili App store-a.
Kodove za aktivaciju možete samostalno generirati putem novog POBAklik-a ili ih zatražiti putem Info centra ili u najbližoj poslovnici. Uputa za samostalno generiranje kodova za aktivaciju novog POBAgo mobilnog bankarstva nalazi se na ovoj POVEZNICI.
Postojećim mobilnim tokenom ili display karticom moguće je pristupiti novom POBAkliku na adresi https://klik.poba.hr/
Vaša POBA
Obavijest građanima 24.08.2022
Objavljeno 24.08.2022.
Poštovani,
Obavještavamo vas da Podravska banka od 1.9.2022.g. smanjuje kamatnu stopu na prekoračenja po tekućim računima građana na 4,08%.
Na Vaš iznos prešutnog prekoračenja na 12 mjeseci, efektivna kamatna stopa (EKS) u koju je uključena nominalna kamatna stopa od 4,08%, jednokratna naknada na iznos prekoračenja od 1,5%, min. 25,00 kuna i mjesečni trošak vođenja tekućeg računa u iznosu 12,00 kuna, uz pretpostavku da je prekoračenje u cijelosti iskorišteno kroz cijeli rok trajanja prekoračenja, iznosi 7,31%.
Prešutno prekoračenje po tekućem računu koje koristite, važi na rok od 12 mjeseci (rok važenja prekoračenja), uz reviziju po isteku prešutnog prekoračenja te obnavljanju istog, ako su ispunjeni uvjeti za to, prema urednosti i korištenju.
Od datuma odobrenja prekoračenja, kamatna stopa je fiksna do isteka roka važenja korištenja postojećeg prešutnog prekoračenja po tekućem računu.
Kamatna stopa na sredstva po viđenju po tekućem računu iznosi 0,01% godišnje.
Banka na odobrena prekoračenja u razdoblju od 1. siječnja do 30. lipnja 2022. primjenjuje fiksnu kamatnu stopu na iskorišteni iznos prekoračenja koja iznosi 8,24% godišnje.
Banka na odobrena prekoračenja u razdoblju od 1. srpnja do 31. kolovoza 2022. primjenjuje fiksnu kamatnu stopu na iskorišteni iznos prekoračenja koja iznosi 7,97% godišnje.
Na sva dospjela, a nenaplaćena potraživanja po ovom Ugovoru, Banka obračunava i naplaćuje zakonske zatezne kamate, koje su promjenjive u skladu sa zakonskim propisima te troškove u svezi s naplatom sukladno Odluci o tarifi naknada Banke važećoj u vrijeme trajanja kreditnog odnosa.
Na uslugu prešutnog prekoračenje primjenjuju se odredbe Općih uvjeta po transakcijskim računima i obavljanju platnih i ostalih usluga za građane, Odluke o kamatnim stopama i Odluke o tarifi naknada a koji su dostupni u svim poslovnicama Banke i Internet stranici www.poba.hr.
Izmjene i dopune nemaju financijske posljedice za klijente.
Navedene izmjene stupaju na snagu 1.9.2022. godine. Ako niste suglasni s gore navedenim izmjenama, imate pravo do 15.9.2022. otkazati svoj okvirni ugovor o platnim uslugama bez otkaznog roka i plaćanja ikakvih naknada. U suprotnom, smatrat ćemo se da ste s izmjenama suglasni.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima 19.08.2022.
Objavljeno 19.08.2022.
Poštovani,
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga dana 21.08.2022. u vremenu od 11:00 do 15:00 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima 11.07.2022.
Objavljeno 11.07.2022.
Poštovani,
obavještavamo Vas da će zbog redovnog održavanja i unaprjeđenja usluge dana 11.7. u periodu 20:00 – 22:00 povremeno biti nedostupne usluge POBAklik, POBAgo i mPOBA.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima 30.06.2022.
Objavljeno 30.06.2022.
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik usluge dana 02.07.2022. u vremenu od 20:00 do 23:00 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima 29.06.2022.
Objavljeno 29.06.2022.
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik usluge danas 29.06.2022. u vremenu od 21:00 do 22:00 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Vaša POBA
Obavijest o gašenju mPOBE 27.06.2022.
Objavljeno 27.06.2022.
Obavještavamo Vas da od 5.9.2022. više neće biti moguće pristupiti aplikaciji mPOBA.
Postojeću mPOBA-u možete zamijeniti potpuno novom POBAgo aplikacijom koja je dostupna putem Google ili Apple store-a. Kodove za aktivaciju možete sami generirati putem novog POBAklik-a ili ih zatražiti putem Info centra ili u najbližoj poslovnici.
Novi POBAklik i POBA go nude poboljšano korisničko iskustvo, obogaćeni su novim funkcionalnostima, a krasi ih novi pregledan dizajn.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima 17.05.2022.
Objavljeno 17.05.2022.
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga danas 17.05.2022. u vremenu od 20:00 do 23:00 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima 08.04.2022
Objavljeno 08.04.2022.
Obavještavamo Vas da su na stranicama Banke objavljeni novi dokumenti:
- Opći uvjeti poslovanja po transakcijskim računima i obavljanju platnih i ostalih usluga za poslovne subjekte
- Opći uvjeti poslovanja po transakcijskim računima i obavljanju platnih i ostalih usluga za građane
- Opći uvjeti za depozitno poslovanje fizičkih osoba – potrošača
- Opći uvjeti korištenja paketa tekućeg računa
- Opći uvjeti za upotrebu direktnih kanala
- Opći uvjeti za izdavanje i korištenje Mastercard Standard i Gold kartice
- Opći uvjeti korištenja paketa za poslovne subjekte
Izmjene u dokumentima nemaju utjecaja na potrošače.
Promijenjen je naziv usluge mPOBA u POBAgo.
Vaša Podravska banka
POBA ima nove aplikacije POBAklik i POBAgo
Prateći trendove na tržištu i osluškujući potrebe svojih klijenata, Podravska banka lansirala je nove aplikacije za internetsko i mobilno bankarstvo!
Od 8. travnja 2022. građani i poslovni korisnici imaju pristup novom POBAklik-u. Novi POBAklik, uz postojeće, obogaćen je i novim funkcionalnostima.
Novom POBAkliku možete pristupiti kao i do sada, pomoću postojećeg mTokena ili Display kartice. Određeni vremenski period dostupan će biti i stari POBAklik.
Postojeća mPOBA zamijenit će se potpuno novom POBAgo aplikacijom koja će biti dostupna od 15. travnja 2022. putem Google ili Apple store-a. Kodove za aktivaciju moći ćete sami generirati putem novog POBAklik-a ili ih zatražiti putem Info centra ili u najbližoj poslovnici.
Objavljeno 07.04.2022.
Obavijest korisnicima 07.04.2022
Objavljeno 07.04.2022.
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik i mPOBA usluga danas 07.04.2022. u vremenu od 22:00 do 23:59 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima 25.03.2022
Objavljeno 25.03.2022
Obavještavamo Vas da se od 11.4.2022. primjenjuje nova Odluka o tarifi naknada investicijskog bankarstva Podravske banke d.d.
Novu Odluku o tarifi naknada možete pronaći na www.poba.hr i u poslovicama Banke kao i u prilogu.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima 18.03.2022
Objavljeno 18.03.2022.
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik i mPOBA usluga danas 26.01.2022. u vremenu od 20:00 do 20:30 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima 16.03.2022
Objavljeno 16.03.2022
Poštovani,
obavještavamo Vas da se od 1.4.2022. primjenjuje nova Odluka o tarifi naknada Podravske banke d.d. za građane i poslovne subjekte.
Novu Odluku o tarifi naknada možete pronaći na www.poba.hr i u poslovicama Banke.
Uvedene su sljedeće naknade za građane:
Ugovaranje internog trajnog naloga putem POBAklika i POBAgo – 1,20 kn
Ugovaranje eksternog trajnog naloga putem POBAklika i POBAgo – 2,20 kn
Plaćanje trajnim nalogom s transakcijskih računa u Banci na račune fizičkih osoba u Banci putem POBAklika i POBAgo – bez naknade
Plaćanje trajnim nalogom s transakcijskih računa u Banci na račune fizičkih osoba u drugim bankama i na račune pravnih osoba u Banci i drugim bankama putem POBAklika i POBAgo – 1,00%, najmanje 3,00 kn po nalogu, najviše 75,00 kn po nalogu
Ugovaranje usluge Aktiviraj sitniš putem POBAklika i POBAgo – bez naknade
Nacionalni, prekogranični i međunarodni kreditni transferi u svim valutama (troškovna opcija OUR-trošak druge banke plaća platitelj/nalogodavac) – Non SEPA kreditni transfer (t+1) putem POBAklika i POBAgo – 2,20 kn
Bezgotovinski kreditni transfer nacionalni, prekogranični i međunarodni u eurima (SEPA) i ostalim stranim valutama (non SEPA), opcija SHARE putem POBAklika i POBAgo – 2,20 kn
Hitni bezgotovinski kreditni transfer nacionalni, prekogranični i međunarodni u eurima (SEPA) i ostalim stranim valutama (non SEPA) u korist transakcijskih računa poslovnih subjekata (opcija SHARE) putem POBAklika i POBAgo – 2,20 kn
Trajni nalozi građana za kreditne transfere s deviznih računa za eksterna plaćanja putem POBAklika i POBAgo – 1,00%, najmanje 3,00 kn po nalogu, najviše 75,00 kn po nalogu
Uvedene su sljedeće naknade za poslovne subjekte:
Korištenje i održavanje POBAgo mobilnog bankarstva za poslovne korisnike – 20 kn mjesečno
Također, u sadržaj paketa transakcijskih računa ubačena je usluga POBAgo, a cijene paketa su ostale iste.
Usluga POBAgo je postojeća usluga i odnosi se na uslugu mobilnog bankarstva mPOBA.
Obavještavamo Vas kako imate pravo, ukoliko niste suglasni s gore navedenim izmjenama, bez otkaznog roka i bez naknade otkazati postojeći ugovor o pojedinoj usluzi najkasnije do 31. ožujka 2022. godine. Otkaz mora biti u pisanom obliku i potpisan vlastoručnim potpisom te zaprimljen u Banci najkasnije do predloženog dana stupanja izmjena na snagu. Ukoliko u navedenom roku ne dostavite otkaz ugovora, smatra se da ste suglasni s predloženim izmjenama.
Vaša Podravska banka
Nova radna vremena poslovnica od 28.2.2022
Objavljeno 25.2.2022.
Obavještavamo Vas da će Podravska banka od 28.2.2022. raditi po novom radnom vremenu. Nova radna vremena možete potražiti u sekciji ‘Poslovna mreža’.
Vaša POBA
Obavijest građanima 23.02.2022.
Objavljeno 23.02.2022.
Poštovani,
obavještavamo Vas da se od 1.5.2022. primjenjuje nova Odluka o tarifi naknada Podravske banke d.d. za građane.
Novu Odluku o tarifi naknada možete pronaći na www.poba.hr i u poslovicama Banke.
Izmijenjene su sljedeće naknade:
3.1. Korištenje i održavanje POBAklik usluge iznosit će 12,00 kn mjesečno. Trenutno naknada za ovu vrstu usluge iznosi 10,00 kn mjesečno.
3.6. Korištenje i održavanje POBAgo mobilnog bankarstva iznosit će 11,00 kn mjesečno. Trenutno naknada za ovu vrstu usluge iznosi 10,00 kn mjesečno.
4.4.2. POBAZEN iznosit će 29,00 kn mjesečno. Trenutno naknada za ovu vrstu usluge iznosi 25,00 kn mjesečno.
4.4.3. POBAHIT iznosit će 39,00 kn mjesečno. Trenutno naknada za ovu vrstu usluge iznosi 35,00 kn mjesečno.
4.4.6. POBAZEN+ iznosit će 34,00 kn mjesečno. Trenutno naknada za ovu vrstu usluge iznosi 30,00 kn mjesečno.
Obavještavamo Vas kako imate pravo, ukoliko niste suglasni s gore navedenim izmjenama, bez otkaznog roka i bez naknade otkazati postojeći ugovor o pojedinoj usluzi najkasnije do 30. travnja 2022. godine. Otkaz mora biti u pisanom obliku i potpisan vlastoručnim potpisom te zaprimljen u Banci najkasnije do predloženog dana stupanja izmjena na snagu. Ukoliko u navedenom roku ne dostavite otkaz ugovora, smatra se da ste suglasni s predloženim izmjenama.
Vaša Podravska banka
Obavijest građanima 04.02.2022.
Objavljeno 04.02.2022.
Obavještavamo Vas da je na stranicama Banke objavljen novi cjenik za građane sa važećim datumima (građani – dokumenti i informacija)
Vaša Podravska banka
Obavijest korisnicima 26.01.2022.
Objavljeno 26.01.2022.
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga danas 26.01.2022. u vremenu od 20:00 do 20:30 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima 02.01.2022
Objavljeno 02.01.2022.
POBA kontinuirano radi na poboljšanju kvalitete usluga i servisa u ponudi. Tako će početkom 2022. započeti s radom nova desktop aplikacija za trgovanje vrijednosnim papirima. Tijekom provođenja samog postupka migracije na novu aplikaciju doći do povlačenja otvorenih naloga koji nisu izvršeni dana 30. prosinca 2021. i isti će biti dostupni prvog dana trgovanja, u ponedjeljak, 03. siječnja 2022. (poštujući uobičajene principe vremenskog važenja pojedinog naloga) međutim s novim redoslijedom izlaganja na Zagrebačku burzu.
Za sva pitanja i dodatne informacije stojimo na raspolaganju.
Vaša POBA
Obavijest građanima i poslovnim korisnicima
Objavljeno 16.12.2021.
Obavještavamo Vas da je na stranicama Banke objavljen novi cjenik za poslovne subjekte sa važećim datumima (poslovni subjekti – dokumenti i informacija) kao i novi cjenik usluga investicijskog bankarstva te katalog investicijskog bankarstva (financijska tržišta – dokumenti i informacije)
Vaša Podravska banka
Obavijest građanima 01.12.2021.
Objavljeno 01.12.2021.
Obavještavamo Vas da je na stranicama Banke objavljen novi cjenik za građane sa važećim datumima (građani – dokumenti i informacija)
Vaša Podravska banka
Obavijest korisnicima 27.10.2021.
Objavljeno 27.10.2021.
Poštovani klijenti,
zbog tehničkih problema u obradi generiranja datoteka za NKS, Banka danas (27.10.2021.) nije izvršila sve preuzete naloge klijenata u kunama. Nalozi će biti izvršeni sljedeći radni dan (28.10.2021.). Banka je otklonila nastale poteškoće te zahvaljujemo na razumijevanju.
Vaša POBA
Podravska banka od danas je bogatija za još jedno novo priznanje
Podravska banka od danas je bogatija za još jedno novo priznanje. Dobitnik je ovogodišnje Zlatne kune Gospodarske komore koprivničko-križevačke za iznimne poslovne rezultate u prethodnoj godini. Prizanje u ime Banke preuzeo je član Uprave Daniel Unger.
Ovo priznanje je posebno značajno u razdoblju kada cjelokupno hrvatsko gospodarstvo prolazi kroz mnoge izazove.
Više možete pročitati na linku.
Vaša Podravska banka
Ukidanje usluge iznajmljivanja sefova
Objavljeno 30.07.2021.
Poštovani,
ovim putem obavještavamo Vas da Podravska banka ukida uslugu iznajmljivanja sefova s 31.12.2021. godine.
Svoj iznajmljeni sef možete koristiti do 31.12.2021. godine, nakon čega usluga više neće biti dostupna. Molimo Vas da se do navedenog datuma javite u poslovnicu Banke na adresu Opatička 1a, Koprivnica kako biste ispraznili sadržaj sefa i regulirali potrebnu dokumentaciju.
Više o navedenim izmjenama možete saznati putem Info centra na broj 072 20 20 20, mailom na [email protected] ili u poslovnicama Banke.
Banka kontinuirano unaprjeđuje usluge kako bi svojim klijentima olakšala financijsko poslovanje uz najnaprednija tehnološka rješenja, sigurno poslovanje i najvišu kvalitetu servisa.
Pozivamo Vas da našu bogatu paletu usluga pogledate na www.poba.hr ili u poslovnicama POBA-e.
Vaša POBA
Obavijest o cjeniku investicijskog bankarstva
Objavljeno 23.07.2021.
Obavještavamo klijente o promjenama koje se odnose na Cjenik investicijskog bankarstva.
Vaša Podravska banka
Novi dom za obitelj Mraković
Objavljeno 07.05.2021.
Malo zabačeno selo Vlahovići iza Gline je jedno od onih sela koje je potres u prosincu najteže pogodio. Obitelj Mraković s jednom malim djetetom tada je ostala bez svog doma, a svega 12 dana nakon potresa rodio im se još jedan sin. Majka je s djecom privremeno odselila kod svojih roditelja, a otac Nikola je ostao živjeti u selu s bakom i djedom kojima je osiguran smještaj u malom kontejneru.
Podravska banka odlučila je pomoći ovoj mladoj obitelji bez krova nad glavom te je uz suradnji s dogradonačelnicom Gline Brankom Bakšić i Udrugom ljudi za ljude, kontaktirala obitelj Mraković i ponudila pomoć u vidu donacije montažne kućice. Ideja je bila osigurati obitelji trajno rješenje stambenog pitanja te je Banka naručila kućicu od tvrtke Kampa & Casa koja ima dvije spavaće sobe, kuhinju, dnevni boravak i kupaonicu te sve potrebne aparate.
Nikola je jučer primio ključeve novog doma svoje obitelji i poklone za djecu koje su poslali zaposlenici Banke te je tužna sudbina ove obitelji dobila sretan kraj.
Nikolina djeca sada imaju priliku za sretno djetinjstvo, a obitelji Mraković želimo sve najbolje u životu.
Više pročitajte na linku.
Obavijest korisnicima 23.04.2021
Objavljeno 23.04.2021.
Podravska banka u ponudu uvodi nove pakete transakcijskih računa za poslovne subjekte.
Donosimo Vam Opće uvjete korištenja novih paketa koji stupaju na snagu 6. svibnja 2021.
Također, na stranicama Banka objavljen je novi cjenik za poslovne subjekte koji je u primjeni od 6.5.2021.
Vaša Podravska banka
Obavijest klijentima – Mastercard debitne kartice
Objavljeno 16.04.2021.
Poštovani klijenti,
s obzirom na postupno ukidanje brenda Maestro od strane kartične kuće Mastercard, postojeće Maestro debitne kartice klijenata Podravske banke bit će postupno zamijenjene novim Mastercard debitnim karticama. Zamjena će se odvijat tijekom sljedeće 3 (tri) godine, a do kraja travnja 2024. godine do kada će svi klijenti zaprimiti nove kartice.
Korištenje samih kartica i usluga Banke se ne mijenjaju te nove kartice imaju potpuno jednake funkcionalnosti kao i do sada. Usluga podizanja gotovog novca na bankomatu uz otplatu na rate (MaestroCash) i obročne kupnje na prodajnim mjestima bez kamata (MaestroShop), ostaje ista uz promjenu naziva. MaestroCash mijenja naziv u POBAcash, a MaestroShop u POBAshop. Svi postojeći korisnici i dalje nastavljaju koristiti usluge u skladu s dosadašnjim uvjetima. Također, u svrhu povećanja transparentnosti poslovanja, Banka će ubuduće informirati o naknadama za usluge preračunavanja valuta u kartičnom poslovanju.
Popratno na navedene izmjene, Podravska banka d.d. Koprivnica objavljuje i izmijenjene akte:
- Opće uvjete poslovanja po transakcijskim računima i obavljanju platnih i ostalih usluga za građane
- Opće uvjete poslovanja po transakcijskim računima i obavljanju platnih i ostalih usluga za poslovne subjekte
- Opći uvjeti za izdavanje i korištenje Mastercard Standard i Gold kartice
- Opći uvjeti za izdavanje i korištenje Mastercard Corporate kartice
- Cjenik za građane
- Cjenik za poslovne subjekte
Navedeni dokumenti stupaju na snagu 30. travnja 2021.godine.
Osim navedenih izmjena u aktima Banke, izvršena su manja nomotehnička usklađenja (ispravci i dopune) u odnosu na ranije objavljene tekstove.
Izmjene i dopune Općih uvjeta i Cjenika nemaju financijske posljedice za klijente.
Opći uvjeti i Odluke dostupni su u poslovnicama Banke te na internetskoj stranici www.poba.hr.
Podravska banka d.d.
Novi opći uvjeti poslovanja s financijskim instrumentima
Objavljeno 15.04.2021.
Obavještavamo klijente Banke da od 30.04.2021. na snagu stupaju novi Opći uvjeti poslovanja s financijskim instrumentima.
Vaša Podravska banka
Priznanje Podravskoj banci za najbolje korporativno upravljanje u Hrvatskoj
Objavljeno 12.04.2021.
Podravska banka može se pohvaliti najvišom razinom usklađenosti s Kodeksom korporativnog upravljanja na Redovitom tržištu Zagrebačke burze za 2019. godinu.
Više pročitajte na novac.hr
Vaša Podravska banka
Obavijest korisnicima 22.03.2021
Objavljeno 22.03.2021.
Obavještavamo Vas da je na stranicama Banke objavljen novi cjenik za građane i poslovne subjekte sa važećim datumima (građani/poslovni subjekti – dokumenti i informacija)
Obaviještavamo klijente Banke da od 6.4. na snagu stupaju nove Opći informacije paketa takućeg račun POBA Zen Plus.
Vaša Podravska banka