Obavijest o korištenju usluga za vrijeme uvođenja eura
Poštovani,
molimo Vas obratite pozornost na Obavijest o korištenju usluga za vrijeme uvođenja eura u kojoj je navedno radno vrijeme bankomata i poslovnica, mogućnost korištenja kartica i POBAgo i POBAklik usluga te ostali uvjeti korištenja usluga za vrijeme uvođenja eura.
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaša POBA
Naputak za plaćanje iz inozemstva – Informacija za platitelje i primatelje plaćanja
Poštovani,
Uvođenjem eura kao nacionalne valute RH za očekivati je porast broja plaćanja iz inozemstva kojim će platitelji, strani državljani vlasnici nekretnine u RH ili naši državljani na radu u inozemstvu, plaćati svoje obveze u RH (komunalne režije, razne poreze, kredite i ostale obveze). Trenutno su se takva plaćanja odvijala preko trajnih naloga, nerezidentnih računa otvorenih u hrvatskim bankama i slično. Ulaskom RH u eurozonu svim inozemnim platiteljima otvara se mogućnost da s jednog euro računa u svojoj ino banci podmiruju i obveze koje imaju u RH koje će od 01.01.2023. biti u eurima. Sve informacije pročitajte u dokumentu ovdje: Naputak za plaćanje iz inozemstva – Informacija za platitelje i primatelje plaćanja
Za sva pitanja slobodno se obratite našem Info Centaru na 072 20 20 20 ili na [email protected]
Vaša POBA
Obavijest o radnom vremenu poslovnica Koprivnica i Požega
Poštovani,
Zbog uvođenja eura u poslovnicama Koprivnica i Požega mijenja se radno vrijeme i sa strankama će uredovati:
Požega, 30.12.2022. od 8,00 do 16,00 sati, 31.12.2022. ne radi
Koprivnica, 30.12.2022. od 7,00 do 16,00 sati, 31.12.2022. ne radi
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaš POBA.
Obavijest o zamjeni novčanica i kovanog novca kuna u euro 21.12.2022.
Poštovani,
Prvih dvanaest mjeseci od dana uvođenja eura (od 1. siječnja do 31. prosinca 2023. ) moći će se, uz primjenu fiksnog tečaja konverzije i sukladno pravilima za preračunavanje i zaokruživanje kune zamijeniti u eure bez naknade kao objašnjeno u priloženoj obavijesti o zamjeni novčanica i kovanog novca kuna u eure.
Unaprijed hvala.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga 21.12.2022.
Poštovani,
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga danas 21.12.2022. u vremenu od 20:00 do 21:00 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaša POBA
Obavijest o prilagodbi mreže bankomata za euro
Poštovani,
Tijekom prosinca 2022. i siječnja 2023. u Republici Hrvatskoj će se provoditi postupna prilagodba bankomatske mreže kako bi bankomati mogli isplaćivati novčanice eura. Broj bankomata za isplatu kuna postupno će se smanjivati tijekom prosinca 2022. a tijekom prve polovice siječnja 2023. povećavat će se broj bankomata za isplatu/uplatu eura.
Pregled bankomata za isplatu kuna od 15. do 31. prosinca 2022., odnosno isplatu eura od 1. do 15. siječnja 2023. pronađite pomoću karte na poveznici.
U periodu od 15. prosinca 2022. do 15. siječnja 2023. banka neće obračunavati naknadu za podizanje gotovog novca debitnim karticama tekućeg računa na bankomatima drugih banaka u Hrvatskoj.
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaša POBA
Obavijest o korištenju usluga – uvođenje eura 13.12.2022.
Poštovani,
Obavještavamo Vas o korištenju usluga u periodu od 15. prosinca 2022. do 15. siječnja 2023. godina sukladno uvođenju eura.
Molimo pročitajte detaljnu obavijest ovdje.
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga 6.12.2022.
Poštovani,
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga danas 6.12.2022. u vremenu od 20:00 do 21:00 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga 1.12.2022.
Poštovani,
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga danas 1.12.2022. u vremenu od 20:00 do 23:00 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaša POBA
Obavijest o podnošenju reklamacije na početne pakete eurokovanica
Od 01.12. do 31.12.2022. Banka izdaje početne pakete za potrošače i poslovne subjekte.
Jedan početni paket potrošač plaća 100 kuna, a sadrži 33 eurokovanice svih apoena u vrijednosti od 13,28 eura. Potrošač može u Banci kupiti najviše 2 početna paketa u jednoj transakciji.
Početni paket za poslovne subjekte sadrži 525 eurokovanica svih apoena, u vrijednosti od 145,50 eura. Paket je namijenjen poslovnim subjektima klijentima Banke koji su Banci podnijeli zahtjev za predopskrbu početnim paketima.
Zabranjeno je puštanje u optjecaj eurokovanica, odnosno korištenja eurokovanica kao zakonskog sredstva plaćanja prije dana uvođenja eura 1.1.2023.godine.
Klijenti mogu podnijeti reklamaciju Banci ako potrošač ili poslovni subjekt ili zaposlenik Banke prilikom izdavanja/ preuzimanja paketa odmah na šalteru utvrde manjak odnosno višak eurokovanica u paketu.
Banka neće uvažiti naknadne reklamacije na početne pakete eurokovanica nakon napuštanja prostora Banke.
Obavijest korisnicima o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga 27.11.2022.
Objavljeno 25.11.2022.
Poštovani,
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga danas 27.11.2022. u vremenu od 4:00 do 15:00 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga 14.11.2022.
Objavljeno 14.10.2022.
Poštovani,
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga danas 14.11.2022. u vremenu od 20:00 do 23:00 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima o izmjenama i dopunama Tarife naknada
Sažetak izmjena i dopuna Tarife naknada
Vezano na promjene koje nastupaju uvođenjem eura, a sukladno Zakonu o uvođenju eura kao službene valute u RH, izmijenjeni su i dopunjeni tarifni stavci koji se odnose na sljedeće naknade:
- za podizanje gotovog novca Mastercard debitnom karticom za građane na bankomatima drugih banaka u Hrvatskoj izvan MBNet mreže (20,00 HRK/2,65 EUR + 2% od transakcije),
ne naplaćuje se naknada za razdoblje od 15.12.2022. do 15.01.2023. godine.
- naknada za polog eurokovanica na račun (5% najmanje 20,00 HRK/2,65 EUR) se ne naplaćuje kod uplata na račune maloljetnih osoba i uplata radi oročavanja sredstava, od 1.1.2023. godine.
- naknada za zamjenu gotovog novca kune za gotov novac eura (2% najmanje 20,00 HRK/2,65 EUR) se ne naplaćuje do najviše 100 novčanica kuna i najviše 100 kovanica kuna po jednoj transakciji, od 1.1.2023. godine.
- naknada za brojanje ili zamjenu kunskog kovanog novca u papirnate novčanice i obrnuto za iznose veće od 200,00 kn (2% najmanje 10,00 HRK/1,33 EUR) naplaćuje se u slučaju bez pologa na račun.
- kod naknade za zatvaranje kunskog štednog računa i kunske štedne knjižice (40,00 HRK/5,31 EUR), dodaje se da za potrošače koji prije dana uvođenja eura imaju otvoren račun u Banci i u kunama i u eurima,
u roku od 60 dana od dana uvođenja eura imaju pravo bez naknade zatvoriti jedan ili više računa i prenijeti sredstva evidentirana na tim računima na račun po svojem izboru u Banci, od 15.12.2022. godine.
Osim ovih izmjena i dopuna izvršene su manje izmjene i dopune radi nomotehničkih izmjena u odnosu na ranije objavljeni tekst.
Cjenik usluga u poslovanju s građanima dostupan je u poslovnicama Banke i na Internet stranici www.poba.hr
Obavijest korisnicima o izmjeni općih uvjeta od 1.1.2023.
Ovime Vas obavještavamo o izmjenama i dopunama uvjeta poslovanja s fizičkim osobama – potrošačima I poslovnim subjektima koje se većim dijelom odnose na prilagodbe povezane s uvođenjem eura u Republici Hrvatskoj. Izmijenjeni i dopunjeni uvjeti poslovanja bit će u primjeni od 1. siječnja 2023. godine, osim ako kod pojedinih izmjena nije drugačije naznačeno.
U nastavku su izmjene i dopune sljedećih uvjeta poslovanja:
- Opći uvjeti po transakcijskim računima i obavljanju platnih i ostalih usluga za građane,
- Opći uvjeti po transakcijskim računima i obavljanju platnih i ostalih usluga za poslovne subjekte,
- Opći uvjeti poslovanja po SEPA izravnom terećenju za primatelje plaćanja,
- Opći uvjeti poslovanja po SEPA izravnom terećenju za poslovne subjekte
- Opći uvjeti poslovanja za potrošače za uslugu izravno terećenje/SEPA izravno terećenje,
- Opći uvjeti za izdavanje i korištenje MasterCard Standard i Gold kartice,
- Opća pravila i uvjete za izdavanje i korištenje MasterCard Corporate kartice,
- Opći uvjeti za upotrebu direktnih kanala,
- Opće uvjete za izdavanje i korištenje Hrvatske turističke kartice Podravske banke d.d. za fizičke osobe,
- Opći uvjeti korištenja paketa za poslovne subjekte,
- Opći uvjeti korištenja paketa tekućeg računa,
- Opći uvjeti poslovanja s financijskim instrumentima,
- Opći uvjeti poslovanja za poslove skrbništva,
- Opći uvjeti za depozitno poslovanje fizičkih osoba – potrošača i
- Opći uvjeti kreditnog poslovanja s fizičkim osobama – potrošačima.
Posebno Vam želimo skrenuti pozornost da se u razdoblju od 15. prosinca 2022. do 15. siječnja 2023. godine neće naplaćivati naknada za podizanje gotovog novca debitnom karticom na bankomatima drugih banaka u Republici Hrvatskoj.
Izmjene i dopune Općih uvjeta poslovanja prvenstveno se odnose na usklađenje sa Zakonom o uvođenju eura kao službene valute u Republici Hrvatskoj. U svim općim uvjetima zamijenili smo nazive HRK ili kuna u EUR ili euro u skladu sa Zakonom, te su kunski iznosi konvertirani u euro prema fiksnom tečaju konverzije (7,53450 HRK = 1,00 EUR) te smo uskladili termine i definicije s važećom regulativom i ostalim aktima Banke.
Opći uvjeti po transakcijskim računima i obavljanju platnih i ostalih usluga za građane
- usklađene su definicije vezane uz SEPA-u s dokumentacijom koja se primjenjuje od 1.1.2023. godine i kojom su podržane promjene uzrokovane uvođenjem eura kao službene valute u Republici Hrvatskoj
- mijenjaju se pojmovi HRK SCTInst shema u SCTInst shema i osnovna HRK SDD shema u Osnovna SDD shema
- pojasnili smo da banka zaprima naloge u eurima i stranoj valuti s tečajne liste Banke
- izmijenili smo iznos iz kuna u eure (izmjena iznosa od 375 HRK u 50 EUR)
- briše se termin “kreditni transfer – nacionalni u kunama” i “izravno terećenje u kunama”
- ukida se usluga Infokioska
- izmjene se odnose na promjenu definicije transakcijskog računa
- briše se naziv platnog sustava putem kojeg se provode platne transakcije u kunama (NKS i HSVP) koji prestaju s radom od 1.1.2023.godine
- mijenja se naziv Državne agencije za osiguranje depozita u Hrvatsku agenciju za osiguranje depozita
- propisane su detaljnije odredbe o primjeni izmjenjneih i dopunjenih općih uvjeta na način da je propisano da Banka može izmijeniti i/ili dopuniti pojedine odredbe okvirnog ugovora i dijelove koji ga čine kada za to postoje objektivno opravdani razlozi kao na primjer zbog izmjene propisa, uslijed organizacijske ili tehničko-tehnološke promjene, ili uvođenja novih usluga i/ili funkcionalnosti, izmjene poslovnih procesa i slično. Banka će, najmanje dva (2) mjeseca prije datuma početka primjene izmjena i/ili dopuna okvirnog ugovora, obavijestiti korisnika o izmjenama i/ili dopunama okvirnog ugovora
- mijenja se iznos kod zadavanja transakcija putem beskontaktnog plaćanja sa 250,00 kuna u 40,00 eura
- revidiran Terminski plan za izvršenje naloga za plaćanja
- Opći uvjeti za depozitno poslovanje fizičkih osoba – potrošača
- kod štednog proizvoda „Aktiviraj sitniš“ – proizvoda Banke koji Korisniku omogućava za svaku obavljenu kupnju s debitnom MasterCard ili Maestro ili VISA Electron karticom prijenos razlike između obavljenog iznosa plaćanja i prvog većeg iznosa, povećan je iznos i zaokružen na 1 euro (do sada 5 kuna) ili 2 eura (do sada 10 kuna) s tekućeg računa građana / žiro računa građana na eurski kunski štedni a vista račun, račun Kumulativne štednje ili račun Dječje štednje mravac.
U svim općim uvjetima su propisane detaljnije odredbe o primjeni izmijenjenih i dopunjenih Općih uvjeta na postojeći ugovorni odnos, na način da Banka zadržava pravo izmjene i dopune Općih uvjeta samo iz objektivno opravdanih razloga (npr. zbog promjene u poslovanju nastale uslijed tehničko-tehnoloških razloga i/ili promjene propisa ako te promjene imaju utjecaja na već sklopljene ugovore o kreditu i/ili transparentnosti i dodatnog informiranja klijenata i dr.).
Na dan uvođenja eura, 1.1.2023., svi kunski iznosi preračunat će se u eure na depozitnim, štednim i transakcijskim računima, drugim računima za plaćanje, platnim instrumentima, kreditima i u ostalim evidencijama u kunama te ostali novčani
iskazi po fiksnom tečaju konverzije prema pravilima preračunavanja i zaokruživanja. Svi iznosi kredita i depozita koji su ugovoreni uz primjenu valutne klauzule u eurima s prelaskom na euro ostaju i nadalje iskazani u eurima bez primjene valutne klauzule i u skladu s uvjetima iz važećeg ugovora.
Opći uvjeti primjenjuju se od 1. siječnja 2023. godine i na sve ugovorne odnose aktivne na dan 1. siječnja 2023. godine.
Osim navedenih izmjena, izvršena su manja nomotehnička usklađenja (ispravci i dopune) u odnosu na ranije objavljene tekstove općih uvjeta poslovanja.
Navedene izmjene i dopune Općih uvjeta stupaju na snagu 1. siječnja 2023. Ako imate bilo kakvih pitanja oko ovih izmjena i dopuna uvjeta poslovanja, molimo nazovite na telefon 072 20 20 20 , pišite nam na e-mail: [email protected] ili dođite u poslovnicu do 31. prosinca 2022. Ako ne prihvaćate predložene izmjene, molimo da nas o tome obavijestite pismenim putem najkasnije do 31. prosinca 2022., u protivnom smatramo da ste suglasni s prijedlogom izmjena i dopuna. Primanjem obavijesti o neprihvaćanju predloženih izmjena i dopuna smatrat će se da je ugovor u odnosu na koji niste prihvatili izmjene otkazan i prestaje najkasnije s danom stupanja na snagu predloženih izmjena.. Više informacija o ovim izmjenama i dopunama kao i tekstove izmijenjenih i dopunjenih Općih uvjeta poslovanja možete pronaći na https://www.poba.hr i u poslovnicama Banke.
Obavijest korisnicima Visa prepaid kartica 26.10.2022.
Poštovani,
obavještavamo korisnike važećih Visa prepaid kartica koje su kupljene u Designer Outlet Croatia trgovačkom centru, da se od 1.1.2023. godine kartice više neće moći koristiti na prodajnim mjestima.
Korisnik kartice će nakon 1.1.2023. sav nepotrošeni iznos po kartici moći podići bez naknade u najbližoj poslovnici Podravske banke.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima o izmjeni kamatnih stopa na depozite od 24.10.2022.
Poštovani,
Obavještavamo klijente Banke da od 24.10. na snagu stupaju nove kamatne stope na depozite.
Nove kamatne stope pogledajte na slijedećem linku: LINK
Vaša POBA
Obavijest korisnicima 21.10.2022 (Poslovnice Požega, Pleternica, Kutjevo)
Objavljeno 21.10.2022.
Poštovani korisnici,
obavještavamo Vas o privremenoj promjeni radnog vremena radi održavanja sustava kao navedeno:
Obavijest o radnom vremenu:
• poslovnici Požega – u ponedjeljak, 24. listopada od 8,00 do 16,00 sati
• stavljanje bankomata izvan pogona u vremenu od 24.10.2022. u 16,00 sati do 25.10.2022. u 7,00 sati na sljedećim adresama:
Požega
• Republike Hrvatske 1b (uplatno-isplatni bankomat)
• Matije Gupca 1
• Osječka ulica 107 (Bolnica)
Pleternica
• Ivana Šveara 4
Kutjevo
• Kralja Tomislava 2
Tijekom radova bez naknade za podizanje gotovine klijenti Podravske banke mogu koristiti sljedeće bankomate:
• Agram banka d.d.
• Banka Kovanica d.d.
• BKS Bank AG,
• Croatia banka d.d.
• Erste&Steiermärkische Bank d.d.
• Imex banka d.d.
• Istarska kreditna banka Umag d.d.
• J&T banka d.d.
• Karlovačka banka d.d.
• KENTBANK d.d.
• Podravska banka d.d.
• Samoborska banka d.d.
• Sberbank d.d.
• Slatinska banka d.d.
Zahvaljujemo se na razumijevanju.
Vaša POBA
Upozorenje o pokušaju krađe identiteta
Obavještavamo korisnike da su zabilježeni pokušaji krađe identiteta. S lažne adrese elektroničke pošte u kojoj se počinitelj predstavlja kao Podravska banka, traži se unos aktivacijskih kodova na lažnu internetsku stranicu izgleda identičnog prijavnoj stranici na internetsko bankarstvo Podravske banke.
Napominjemo da Podravska banka NIKADA neće od korisnika tražiti aktivacijske kodove, PIN-ove, zaporke, broj kartice i slično.
Ti su podaci poznati isključivo krajnjim korisnicima i ne smiju se odavati trećim osobama.
Više o sigurnosti u poslovanju pročitajte na POVEZNICI.
Obavijest korisnicima 19.10.2022.
Objavljeno 19.10.2022.
Poštovani,
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga dana 19.10.2022. u vremenu od 20:00 do 23:00 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima 14.09.2022.
Objavljeno 14.09.2022.
Poštovani,
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik usluge dana 14.09.2022. u vremenu od 21:00 do 22:00 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima 07.09.2022.
Objavljeno 07.09.2022.
Poštovani,
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik usluge dana 07.09.2022. u vremenu od 20:00 do 21:00 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Vaša POBA
Stare aplikacije mPOBA i POBAklik za građane prestaju s radom 5. rujna 2022.
Objavljeno 30.08.2022.
Poštovani,
Obavještavamo Vas da od 5. 9. 2022. više neće biti moguće pristupiti starim aplikacijama mPOBA mobilno bankarstvo i POBAklik internetsko bankarstvo za građane.
Postojeću mPOBA-u potrebno je zamijeniti potpuno novom POBAgo aplikacijom koja je dostupna putem Trgovina play (Play store-a) ili App store-a.
Kodove za aktivaciju možete samostalno generirati putem novog POBAklik-a ili ih zatražiti putem Info centra ili u najbližoj poslovnici. Uputa za samostalno generiranje kodova za aktivaciju novog POBAgo mobilnog bankarstva nalazi se na ovoj POVEZNICI.
Postojećim mobilnim tokenom ili display karticom moguće je pristupiti novom POBAkliku na adresi https://klik.poba.hr/
Vaša POBA
Obavijest građanima 24.08.2022
Objavljeno 24.08.2022.
Poštovani,
Obavještavamo vas da Podravska banka od 1.9.2022.g. smanjuje kamatnu stopu na prekoračenja po tekućim računima građana na 4,08%.
Na Vaš iznos prešutnog prekoračenja na 12 mjeseci, efektivna kamatna stopa (EKS) u koju je uključena nominalna kamatna stopa od 4,08%, jednokratna naknada na iznos prekoračenja od 1,5%, min. 25,00 kuna i mjesečni trošak vođenja tekućeg računa u iznosu 12,00 kuna, uz pretpostavku da je prekoračenje u cijelosti iskorišteno kroz cijeli rok trajanja prekoračenja, iznosi 7,31%.
Prešutno prekoračenje po tekućem računu koje koristite, važi na rok od 12 mjeseci (rok važenja prekoračenja), uz reviziju po isteku prešutnog prekoračenja te obnavljanju istog, ako su ispunjeni uvjeti za to, prema urednosti i korištenju.
Od datuma odobrenja prekoračenja, kamatna stopa je fiksna do isteka roka važenja korištenja postojećeg prešutnog prekoračenja po tekućem računu.
Kamatna stopa na sredstva po viđenju po tekućem računu iznosi 0,01% godišnje.
Banka na odobrena prekoračenja u razdoblju od 1. siječnja do 30. lipnja 2022. primjenjuje fiksnu kamatnu stopu na iskorišteni iznos prekoračenja koja iznosi 8,24% godišnje.
Banka na odobrena prekoračenja u razdoblju od 1. srpnja do 31. kolovoza 2022. primjenjuje fiksnu kamatnu stopu na iskorišteni iznos prekoračenja koja iznosi 7,97% godišnje.
Na sva dospjela, a nenaplaćena potraživanja po ovom Ugovoru, Banka obračunava i naplaćuje zakonske zatezne kamate, koje su promjenjive u skladu sa zakonskim propisima te troškove u svezi s naplatom sukladno Odluci o tarifi naknada Banke važećoj u vrijeme trajanja kreditnog odnosa.
Na uslugu prešutnog prekoračenje primjenjuju se odredbe Općih uvjeta po transakcijskim računima i obavljanju platnih i ostalih usluga za građane, Odluke o kamatnim stopama i Odluke o tarifi naknada a koji su dostupni u svim poslovnicama Banke i Internet stranici www.poba.hr.
Izmjene i dopune nemaju financijske posljedice za klijente.
Navedene izmjene stupaju na snagu 1.9.2022. godine. Ako niste suglasni s gore navedenim izmjenama, imate pravo do 15.9.2022. otkazati svoj okvirni ugovor o platnim uslugama bez otkaznog roka i plaćanja ikakvih naknada. U suprotnom, smatrat ćemo se da ste s izmjenama suglasni.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima 19.08.2022.
Objavljeno 19.08.2022.
Poštovani,
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga dana 21.08.2022. u vremenu od 11:00 do 15:00 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima 11.07.2022.
Objavljeno 11.07.2022.
Poštovani,
obavještavamo Vas da će zbog redovnog održavanja i unaprjeđenja usluge dana 11.7. u periodu 20:00 – 22:00 povremeno biti nedostupne usluge POBAklik, POBAgo i mPOBA.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima 30.06.2022.
Objavljeno 30.06.2022.
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik usluge dana 02.07.2022. u vremenu od 20:00 do 23:00 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima 29.06.2022.
Objavljeno 29.06.2022.
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik usluge danas 29.06.2022. u vremenu od 21:00 do 22:00 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Vaša POBA
Obavijest o gašenju mPOBE 27.06.2022.
Objavljeno 27.06.2022.
Obavještavamo Vas da od 5.9.2022. više neće biti moguće pristupiti aplikaciji mPOBA.
Postojeću mPOBA-u možete zamijeniti potpuno novom POBAgo aplikacijom koja je dostupna putem Google ili Apple store-a. Kodove za aktivaciju možete sami generirati putem novog POBAklik-a ili ih zatražiti putem Info centra ili u najbližoj poslovnici.
Novi POBAklik i POBA go nude poboljšano korisničko iskustvo, obogaćeni su novim funkcionalnostima, a krasi ih novi pregledan dizajn.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima 17.05.2022.
Objavljeno 17.05.2022.
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga danas 17.05.2022. u vremenu od 20:00 do 23:00 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima 08.04.2022
Objavljeno 08.04.2022.
Obavještavamo Vas da su na stranicama Banke objavljeni novi dokumenti:
- Opći uvjeti poslovanja po transakcijskim računima i obavljanju platnih i ostalih usluga za poslovne subjekte
- Opći uvjeti poslovanja po transakcijskim računima i obavljanju platnih i ostalih usluga za građane
- Opći uvjeti za depozitno poslovanje fizičkih osoba – potrošača
- Opći uvjeti korištenja paketa tekućeg računa
- Opći uvjeti za upotrebu direktnih kanala
- Opći uvjeti za izdavanje i korištenje Mastercard Standard i Gold kartice
- Opći uvjeti korištenja paketa za poslovne subjekte
Izmjene u dokumentima nemaju utjecaja na potrošače.
Promijenjen je naziv usluge mPOBA u POBAgo.
Vaša Podravska banka
POBA ima nove aplikacije POBAklik i POBAgo
Prateći trendove na tržištu i osluškujući potrebe svojih klijenata, Podravska banka lansirala je nove aplikacije za internetsko i mobilno bankarstvo!
Od 8. travnja 2022. građani i poslovni korisnici imaju pristup novom POBAklik-u. Novi POBAklik, uz postojeće, obogaćen je i novim funkcionalnostima.
Novom POBAkliku možete pristupiti kao i do sada, pomoću postojećeg mTokena ili Display kartice. Određeni vremenski period dostupan će biti i stari POBAklik.
Postojeća mPOBA zamijenit će se potpuno novom POBAgo aplikacijom koja će biti dostupna od 15. travnja 2022. putem Google ili Apple store-a. Kodove za aktivaciju moći ćete sami generirati putem novog POBAklik-a ili ih zatražiti putem Info centra ili u najbližoj poslovnici.
Objavljeno 07.04.2022.
Obavijest korisnicima 07.04.2022
Objavljeno 07.04.2022.
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik i mPOBA usluga danas 07.04.2022. u vremenu od 22:00 do 23:59 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima 25.03.2022
Objavljeno 25.03.2022
Obavještavamo Vas da se od 11.4.2022. primjenjuje nova Odluka o tarifi naknada investicijskog bankarstva Podravske banke d.d.
Novu Odluku o tarifi naknada možete pronaći na www.poba.hr i u poslovicama Banke kao i u prilogu.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima 18.03.2022
Objavljeno 18.03.2022.
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik i mPOBA usluga danas 26.01.2022. u vremenu od 20:00 do 20:30 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima 16.03.2022
Objavljeno 16.03.2022
Poštovani,
obavještavamo Vas da se od 1.4.2022. primjenjuje nova Odluka o tarifi naknada Podravske banke d.d. za građane i poslovne subjekte.
Novu Odluku o tarifi naknada možete pronaći na www.poba.hr i u poslovicama Banke.
Uvedene su sljedeće naknade za građane:
Ugovaranje internog trajnog naloga putem POBAklika i POBAgo – 1,20 kn
Ugovaranje eksternog trajnog naloga putem POBAklika i POBAgo – 2,20 kn
Plaćanje trajnim nalogom s transakcijskih računa u Banci na račune fizičkih osoba u Banci putem POBAklika i POBAgo – bez naknade
Plaćanje trajnim nalogom s transakcijskih računa u Banci na račune fizičkih osoba u drugim bankama i na račune pravnih osoba u Banci i drugim bankama putem POBAklika i POBAgo – 1,00%, najmanje 3,00 kn po nalogu, najviše 75,00 kn po nalogu
Ugovaranje usluge Aktiviraj sitniš putem POBAklika i POBAgo – bez naknade
Nacionalni, prekogranični i međunarodni kreditni transferi u svim valutama (troškovna opcija OUR-trošak druge banke plaća platitelj/nalogodavac) – Non SEPA kreditni transfer (t+1) putem POBAklika i POBAgo – 2,20 kn
Bezgotovinski kreditni transfer nacionalni, prekogranični i međunarodni u eurima (SEPA) i ostalim stranim valutama (non SEPA), opcija SHARE putem POBAklika i POBAgo – 2,20 kn
Hitni bezgotovinski kreditni transfer nacionalni, prekogranični i međunarodni u eurima (SEPA) i ostalim stranim valutama (non SEPA) u korist transakcijskih računa poslovnih subjekata (opcija SHARE) putem POBAklika i POBAgo – 2,20 kn
Trajni nalozi građana za kreditne transfere s deviznih računa za eksterna plaćanja putem POBAklika i POBAgo – 1,00%, najmanje 3,00 kn po nalogu, najviše 75,00 kn po nalogu
Uvedene su sljedeće naknade za poslovne subjekte:
Korištenje i održavanje POBAgo mobilnog bankarstva za poslovne korisnike – 20 kn mjesečno
Također, u sadržaj paketa transakcijskih računa ubačena je usluga POBAgo, a cijene paketa su ostale iste.
Usluga POBAgo je postojeća usluga i odnosi se na uslugu mobilnog bankarstva mPOBA.
Obavještavamo Vas kako imate pravo, ukoliko niste suglasni s gore navedenim izmjenama, bez otkaznog roka i bez naknade otkazati postojeći ugovor o pojedinoj usluzi najkasnije do 31. ožujka 2022. godine. Otkaz mora biti u pisanom obliku i potpisan vlastoručnim potpisom te zaprimljen u Banci najkasnije do predloženog dana stupanja izmjena na snagu. Ukoliko u navedenom roku ne dostavite otkaz ugovora, smatra se da ste suglasni s predloženim izmjenama.
Vaša Podravska banka
Nova radna vremena poslovnica od 28.2.2022
Objavljeno 25.2.2022.
Obavještavamo Vas da će Podravska banka od 28.2.2022. raditi po novom radnom vremenu. Nova radna vremena možete potražiti u sekciji ‘Poslovna mreža’.
Vaša POBA
Obavijest građanima 23.02.2022.
Objavljeno 23.02.2022.
Poštovani,
obavještavamo Vas da se od 1.5.2022. primjenjuje nova Odluka o tarifi naknada Podravske banke d.d. za građane.
Novu Odluku o tarifi naknada možete pronaći na www.poba.hr i u poslovicama Banke.
Izmijenjene su sljedeće naknade:
3.1. Korištenje i održavanje POBAklik usluge iznosit će 12,00 kn mjesečno. Trenutno naknada za ovu vrstu usluge iznosi 10,00 kn mjesečno.
3.6. Korištenje i održavanje POBAgo mobilnog bankarstva iznosit će 11,00 kn mjesečno. Trenutno naknada za ovu vrstu usluge iznosi 10,00 kn mjesečno.
4.4.2. POBAZEN iznosit će 29,00 kn mjesečno. Trenutno naknada za ovu vrstu usluge iznosi 25,00 kn mjesečno.
4.4.3. POBAHIT iznosit će 39,00 kn mjesečno. Trenutno naknada za ovu vrstu usluge iznosi 35,00 kn mjesečno.
4.4.6. POBAZEN+ iznosit će 34,00 kn mjesečno. Trenutno naknada za ovu vrstu usluge iznosi 30,00 kn mjesečno.
Obavještavamo Vas kako imate pravo, ukoliko niste suglasni s gore navedenim izmjenama, bez otkaznog roka i bez naknade otkazati postojeći ugovor o pojedinoj usluzi najkasnije do 30. travnja 2022. godine. Otkaz mora biti u pisanom obliku i potpisan vlastoručnim potpisom te zaprimljen u Banci najkasnije do predloženog dana stupanja izmjena na snagu. Ukoliko u navedenom roku ne dostavite otkaz ugovora, smatra se da ste suglasni s predloženim izmjenama.
Vaša Podravska banka
Obavijest građanima 04.02.2022.
Objavljeno 04.02.2022.
Obavještavamo Vas da je na stranicama Banke objavljen novi cjenik za građane sa važećim datumima (građani – dokumenti i informacija)
Vaša Podravska banka
Obavijest korisnicima 26.01.2022.
Objavljeno 26.01.2022.
Obavještavamo Vas o nedostupnosti POBAklik i POBAgo usluga danas 26.01.2022. u vremenu od 20:00 do 20:30 zbog održavanja informacijskog sustava banke.
Vaša POBA
Obavijest korisnicima 02.01.2022
Objavljeno 02.01.2022.
POBA kontinuirano radi na poboljšanju kvalitete usluga i servisa u ponudi. Tako će početkom 2022. započeti s radom nova desktop aplikacija za trgovanje vrijednosnim papirima. Tijekom provođenja samog postupka migracije na novu aplikaciju doći do povlačenja otvorenih naloga koji nisu izvršeni dana 30. prosinca 2021. i isti će biti dostupni prvog dana trgovanja, u ponedjeljak, 03. siječnja 2022. (poštujući uobičajene principe vremenskog važenja pojedinog naloga) međutim s novim redoslijedom izlaganja na Zagrebačku burzu.
Za sva pitanja i dodatne informacije stojimo na raspolaganju.
Vaša POBA